הסטארט-אפ הרפואי אוגמדיקס גייס 8.3 מיליון דולר

החברה פיתחה מערכת שמספקת למנתחים "תמונת רנטגן" במהלך פרוצדורות מורכבות, שבעזרתה הם יכולים לראות דרך המבנה האנטומי של המנותח, לרבות דרך העור והרקמות

המערכת של אוגמדיקס. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ אוגמדיקס השלים גיוס של 8.3 מיליון דולר. החברה, שעוסקת בתחום הרפואי, מפתחת מערכת המחשה כירורגית באמצעות מציאות רבודה – ViZOR שמה. באוגמדיקס אומרים שהמערכת מאפשרת לרופאים המנתחים לבצע את הניתוח בצורה מהירה ובטוחה.

הגיוס הובל על ידי קרן AO Invest השוויצרית. בנוסף, לקחו בו חלק קרן טרה, אנג'לים ורשות החדשנות. כספי ההשקעה ישמשו לחברה להשלמת המחקר והפיתוח של הטכנולוגיה, ולקיום הניסויים הקדם-קליניים והקליניים במערכת. בנוסף, הכסף ישמש להקמת שותפויות הפצה ולקבלת אישור 510(k) למערכת ממנהל המזון והתרופות של ארצות הברית.

אוגמדיקס פועלת בשוק העולמי של מערכות ניווט כירורגיות, שעל פי נתוני Technavio צפוי לגדול ל-900 מיליון דולר עד 2020, בקצב צמיחה שנתי של 7%.

מערכת ה-ViZOR, שפועלת בטכנולוגיית מציאות רבודה, נועדה לספק למנתחים "תמונת רנטגן" במהלך פרוצדורות מורכבות. בעזרתה הם יכולים לראות דרך המבנה האנטומי של המנותח, לרבות דרך העור והרקמות.

ניסן אלימלך, מנכ"ל אוגמדיקס, אמר כי "ViZOR מביאה את טכנולוגיית המציאות הרבודה לניתוחי עמוד שדרה ומאפשרת לשפר את הבטיחות והביצועים הכירורגיים. תכננו את המערכת כך שתיתן למנתחים הזדמנות להתבונן בתוככי האנטומיה של המטופל ולהפיק מידע רב ערך – בזמן אמת ובאופן נוח ואינטואיטיבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים