בנק לאומי משיק אתר חדש ללקוחות עסקיים קטנים

האתר תוכנן בשיתוף עם הלקוחות העסקיים של הבנק ונבנה "כשולחן עבודה", המותאם באופן אישי למשתמש, עם התאמה של השירותים הפיננסיים לצורכי הלקוח העסקי: ניהול שיקים חוזרים, צפייה בהרשאות חיוב חוזרות ועוד

מיכל קיסוס הרצוג, המנכ"לית החדשה של פועלים היי-טק.

אתר ייעודי חדש ללקוחות עסקיים קטנים הושק על ידי בנק לאומי, הפתוח כרגע לשימוש כל הלקוחות העסקיים בחטיבה הבנקאית של הבנק. בתחילת ספטמבר תחל פתיחה מדורגת של האתר גם ללקוחות Middle Market ולקוחות גדולים, תחת סניפי החטיבה העסקית-מסחרית.

במסגרת בניית האתר החדש, בוצעו עשרות ראיונות וסימולציות עם לקוחות עסקיים. האתר תוכנן בשיתוף עם הלקוחות ומתוך הבנת הצרכים שלהם, והוא רק צעד אחד קטן בשדרוג חוויית המשתמש הצפויה לו בעתיד.

הלקוחות העסקיים יוכלו לצפות במבט אחד בכל השירותים הפיננסיים שהם צריכים תוך מתן כלים ייחודיים לצורכיהם, בהם: סרגל "הפעולות הנפוצות", אשר מציג באופן אישי ללקוח את הפעולות שבהן הוא משתמש בתדירות הגבוהה ביותר; צפייה בשיקים חוזרים שהופקדו וחויבו בחשבון, כולל צפייה בצילום השיקים וסיבת ההחזרה; צפייה בהרשאות לחיוב חשבון שחזרו; התראות על הוראות שממתינות לחתימה ועוד.

כמו כן, באמצעות האתר יכול בעל העסק לקבל שירותים, כגון צפייה בכל יתרות החשבון במטבע ישראלי ובמטבע חוץ במקום אחד; צפייה בזיכויים קרובים של סליקה מבתי עסק; ללקוח עסקי עם הרכבי חתימות – צפייה בהוראות הממתינות לחתימתו בשקלים וסחר בינלאומי; הצעות למוצרים ולשירותים מותאמים אישית.

מיכל קיסוס הרצוג, ראש אגף חדשנות ודיגיטל בבנק לאומי, ציינה כי " In and out במינימום זמן – זו הייתה המטרה שעמדה לנגד עינינו כשבנינו את אתר העסקים החדש. הצלחנו לעשות זאת באמצעות יצירת ממשק דינאמי וחכם, המתאים את עצמו למשתמש".

"לבעל העסק  יש כל כך הרבה דברים היום על הראש ששואבים ממנו זמן ואנרגיה, ומהסיבה הזאת בדיוק רצינו לצמצם עד כמה שאפשר את זמן ההתעסקות שלו מול הבנק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים