אלפבית מבקשת דחייה במועד הקרב המשפטי מול אובר

שתי הענקיות מתקוטטות על סודות המכונית האוטונומית ועל גנבת פטנטים כבר מזה זמן רב, אבל כעת דווקא לפני פתיחת המשפט הרשמי, התובעת מבקשת מהשופט הפדרלי לעכב את המועד שתוכנן לאוקטובר ● הסיבה: צורך לעבוד על ראיות חדשות

אלפבית

Waymo – יחידת המכונית האוטומטית של אלפבית (Alphabet) – אומרת כי לאחרונה השיגה ראיות חדשות וקריטיות לתביעה שאותה היא מנהלת מול חברת אובר (Uber) בעניין גנבת פטנטים לטכנולוגיה שלה. לכן היא מבקשת לדחות את המשפט שנקבע ל-10 באוקטובר, מכיוון שהיא זקוקה ליותר זמן בכדי לעבד את המידע הנוסף והחדש.

ב-13 בספטמבר נענה בית המשפט הפדרלי בקליפורניה לערעור של אלפבית והורה לאובר למסור דו"ח "בדיקת נאותות" לשנת 2016 לידיה של Waymo. השופט הפדרלי שדן בתביעה החליט לאלץ את אובר להעביר את מה שנחשב כמסמך מפתח הקשור לגנבת הפטנטים, לכאורה, שביצע המהנדס הבכיר אנתוני לבנדובסקי מ-Waymo. המסמך הוא דו"ח שהוזמן על ידי אובר, כאשר בחנה את קניית חברת המשאיות האוטונומיות של לבנדובסקי, Otto, ושהוכן על ידי חברת אבטחת הסייבר והפירמה המשפטית Stroz Friedberg.

Waymo האמינה כי על ידי קבלת הדו"ח המדובר היא תוכיח מה אובר יודעת מתי השיגה את המידעים שלה, אבל כעת אומרת החברה, שמפתחת את המכונית ללא נהג של אלפבית, כי היא השיגה לאחרונה ראיות חדשות וקריטיות לתביעה. סוכנות רויטרס (Reuters) דיווחה כי אובר הכריזה כי לא השתמשה בסודות הרכב האוטונומי של Waymo, אך החברה הודתה כי לבנדובסקי הוריד את הקבצים הסודיים המדוברים, שמספרם הכולל עומד על לא פחות מ-14,000. עם זאת, אובר טענה כי לבנדובסקי נקט בפעולה זו רק בכדי להבטיח את תשלום הבונוס שלו מאלפבית.

ב-10 באוקטובר אמור בית המשפט הפדרלי בסן פרנסיסקו להתחיל במלאכת הרכבת חבר המושבעים למשפט, אך על פי אתר Recode, אלפבית אומרת שזה יהיה "לא הוגן וגונב דעת אם המשפט ימשיך כפי שנקבע בתחילה ב-10 באוקטובר, ללא הוספת זמן להתמודד עם הר הראיות החדשות". במילים אחרות, אלפבית דורשת פרק זמן נוסף בכדי להשלים את החקירה שלה של הראיות האחרונות שהגיעו לידה בתקווה שאלו ינעצו מסמר אחרון בהפללתה של אובר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים