שב"א הטמיעה פתרון הגנת נתונים של רובריק

הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים

החליף והלבין כספים דרך כספומטי-ביטקוין. אילוסטרציה: Andersonrise/BigStock

שב"א (שירותי בנק אוטומטים) הטמיעה פתרון הגנת נתונים של רובריק (Rubrik). הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

רובריק מיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן. רובריק מספקת פתרונות גיבוי מידע והגנת נתונים, ברישוי מסורתי, או בתצורת מחשוב ענן.

החברה מספקת יכולת לניהול הנתונים באופן מאוחד. הפתרון שהוטמע מספק לשב"א יכולות גיבוי, שחזור, ארכוב, יצירת עותקים נוספים של המידע ויכולות Scale Out. הוא הוטמע כחלק מהמעבר של שב"א לדטה סנטר חדש. שב"א היא חברה פרטית אשר הוקמה בשנת 1979, והיא משמשת כצומת לסליקה בכרטיסי אשראי ועובדת עם כל חברות האשראי – הן כסולקות והן כמנפיקות.

הפתרון מאפשר לשב"א שחזור פשוט ויעיל של המידע. בעת כתיבת המידע, מתבצעת שמירה של המידע המגובה בתצורת מערכות המשולבות באופן עמוק (Hyper Converged), ומבוצע תהליך של מניעת שכפול (דה-דופליקציה) הנתונים בכלל היחידות במערכת, ללא קשר למספרן ומיקומן הגיאוגרפי.

כמו כן, בעת הצורך לשחזור המידע, אנשי שב"א יכולים לחפש את המידע על גבי כלל היחידות, באופן פשוט ויעיל. פתרון הגיבוי מאפשר יכולת גידול בלא הגבלה, גישה מאובטחת למידע ושמירה מאובטחת של המידע בכל מקום בו הוא נמצא.

אבי רזניק, מנהל התשתיות בשב"א, אמר כי "חזון הארגון הוא קלות ופשטות אל מול שירות מעולה. הפתרון שהוטמע מספק לנו את זמן ההקמה והתפעול השוטף הקצר ביותר, יחד עם קלות שימוש, יכולת התאוששות מיידית, וגידול".

הוא הוסיף כי "נדרשנו בשדרוג יכולת ניהול המידע הארגוני בשב"א. כיוון שכמויות המידע רק הולכות וגדלות, אנו נאלצים להמשיך ולרכוש רכיבים למערך שרק הולך ונהיה מורכב לתפעול. בנוסף, לאור מורכבות התשתית, סבלנו מזמני התאוששות ארוכים מהנדרש וממורכבות רבה בתפעול המערך".

בן כפולר, מנהל פעילות רובריק בישראל, הוסיף כי "הפתרון שלנו מספק רמת ביצועים גבוהה לצד עושר תכונות שהוא מציע. אנו מצפים להגדיל את נתח השוק שלנו בישראל כפי שהדבר קורה בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים