אם פייסבוק רוצה שתהיו חברים – אתם תהיו חברים!

פיצ'ר חדש של החברה יאפשר לכם לראות "קונקשנים" אפשריים ● כך, תוכלו ללחוץ על "הכר את החברים של (שם המשתמש)", ולהיחשף לחברים של המשתמש שברצונכם להכיר

פייסבוק. צילום: BigStock

הרשת החברתית הגדולה בעולם רוצה שיהיו לכם קצת יותר חברים, לפחות בעולם הווירטואלי. פייסבוק (Facebook) רוצה להראות לכם מעתה יותר דברים שיש לכם במשותף עם משתמשים אחרים שאינם חברים שלכם – ובמקביל להזכיר לכם גם את החברים הקיימים.

פיצ'ר חדש של החברה יאפשר לכם לראות "קונקשנים" אפשריים. כך, תוכלו ללחוץ על "הכר את החברים של (שם המשתמש)", ולהיחשף לחברים של המשתמש שברצונכם להכיר. האפשרות לא תהיה פתוחה לכלל משתמשי פייסבוק בשלב זה.

האפשרות החדשה מספקת למשתמש כלים שונים להתאמה. כך, למשל, ניתן יהיה להסתכל על אירועים שבהם נכחתם, עמודים שאהבתם, מקומות שביקרתם ומקומות עבודה משותפים – כל זאת במטרה למצוא מכנה משותף ולחבר בין עוד משתמשים.

מטרה נוספת היא לחבר בין משתמשים שלא דיברו זה זמן מה. משתמשים מעתה יקבלו הודעה "האם ברצונך לפגוש את (שם המשתמש)"? בדומה לאפליקציות הכרויות, דוגמת טינדר (Tinder), במטרה לחבר בין הצדדים.

זו אינה הפעם הראשונה שפייסבוק מקדמת פיצ'רים דומים. בתחילת השנה השיקה הרשת החברתית הגדולה בעולם את "Discover people", המאפשר חיפוש משתמשים על ידי קבוצות ואירועים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים