בארסה השיקה צ'טבוט – בפיתוח ישראלי

הצ'טבוט של קבוצת הענק, פרי פיתוחה של וייבר, מאפשר למעריצי הקבוצה להתעדכן בחדשות, לתקשר עם המועדון שלה ולהשתתף בפעילויות שונות ● המשתתפים יוכלו לזכות בטיול לקאמפ נואו ופגישה עם שחקני הקבוצה

הצ'טבוט של בארסה

קבוצת הכדורגל של ברצלונה השיקה היום (ה') צ'טבוט לאוהדיה, פרי שיתוף פעולה עם Viber הישראלית, שבבעלות Rakuten היפנית.

הצ'טבוט מאפשר למעריצי הקבוצה להתעדכן בחדשות, לתקשר עם המועדון שלה ולהשתתף בפעילויות BarcaViber Man Of The Match. בין היתר, ניתן לשתף תחזיות להצלחת הקבוצה, הצבעה לשחקן האהוב ביותר ודירוג הקבוצה בהתאם למשחק שלה.

יצוין כי הצ'טבוט מוכרז כמה שבועות לאחר שברצלונה השיקה את החשבון הפומבי שלה ב-Viber, שכבר כולל 4.4 מיליון עוקבים. בנוסף, וייבר השיקה ערכת מדבקות מיוחדת של ברצלונה.

המשתתפים בפעילויות הצ'טבוט יוכלו לזכות בטיול VIP לקאמפ נואו, אצטדיון הבית של קבוצת הענק, ובפגישה עם השחקנים. לצורך כך, הם יצטרכו לבצע את התחזיות הכי קרובות למציאות.

ג'אמל אגאווה, מנכ"ל Rakuten-Viber, אמר כי "הצ'טבוט הרשמי של בארסה ב-Viber רותם את העוצמה וההתלהבות שמביאים איתם האוהדים לכל משחק, גם כאשר הם נמצאים במגרש וגם כאשר אינם. זהו בדיוק הדבר שדימינו כששקלנו כיצד להביא לידי ביטוי את הערכים המשותפים שלנו עם קבוצת ברצלונה: שימוש בטכנולוגיה לצורך מעורבות האוהדים בעולם כולו כדי להעניק לאוהדי הכדורגל בעולם אפשרות להשמיע את קולם".

"אחד האתגרים הגדולים בספורט כיום הוא לאפשר לאוהדים להרגיש שהם מעורבים במה שקורה על המגרש. הבוט מאפשר לאוהדינו המסורים הפעילים בפלטפורמת וייבר לא רק להרגיש מעורבים, אלא להיות מעורבים למעשה, כאשר הבחירות שלהם משפיעות בסופו של דבר על הכבוד שזוכה לו השחקן המנצח", ציין ראסל סטופורד, מנהל הדיגיטל של קבוצת ברצלונה. "זה מעודד ומתגמל את כל מי שלוקח חלק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים