KLA Tencor – ב-20 חברות ההיי-טק עם ההכנסות הגבוהות ביותר לעובד

HowMuch ו-Visual Capitalist פרסמו את רשימת חברות הטכנולוגיה בהן העובדים תרמו הכי הרבה להכנסות החברה ● ניתן למצוא בנוסף ברשימה את אפל, פייסבוק, סיסקו, יאהו ומיקרוסופט

ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל. צילום: יח"צ

חברת הסקרים HowMuch ו-Visual Capitalist, המנתחת ומרכזת בצורה מובנת לעין מגוון נתונים עסקיים, פרסמו את רשימת 20 חברות הטכנולוגיה בהן העובדים תרמו הכי הרבה להכנסות החברה.

בין החברות ברשימה ניתן למצוא כמה מהשמות שמובילים את התעשייה, ביניהן אפל (Apple) שמדורגת ראשונה עם הכנסה של 1.9 מיליון דולר בשנה לכל עובד ואחריה פייסבוק (Facebook) עם הכנסה של 1.6 מיליון דולר לעובד. עוד ברשימה: גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft), סיסקו (Cisco), PayPal, אינטואיט (Intuit), אינטל (Intel) ו-KLA Tencor, בה כל עובד אחראי להכנסות של 535 אלף דולר בשנה.

"זה לא סוד שלכל עובד אצלנו, מהאנשים על פסי הייצור, דרך הפיתוח ועד החוקרים במעבדות, יש השפעה ברורה על שקורה בחברה", אומר ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל.

לדבריו, "האנשים שעובדים אצלנו במגדל העמק ובשאר העולם הם סוד ההצלחה שלנו. ככל שעולה הדרישה לרכיבים ממוזערים לכדי מימדים ננו-מטריים, כך עולה הביקוש למכונות שלנו. אנחנו מייצרים עבור סמסונג (Samsung), טושיבה (Toshiba), אינטל וחברות ענק נוספות, את המכונות לבדיקת התפקודים השונים של לוחות הסיליקון, הצ'יפים והמעגלים האלקטרוניים, בכל הפרמטרים האפשריים".


"קיימת תחרות קשה בתחום הזה, אבל אנחנו שומרים על מובילות בינלאומית והחברות הגדולות בעולם מעדיפות לעבוד איתנו".

לדברי ד״ר אפלבום, הסוד טמון ביתרון תחרותי שנובע ממשאב אנושי בעל כישרון, ידע ומעוף, שמאפשר לחברה להימצא בחזית הטכנולוגיה העולמית, כמו גם מיקוד ועירנות כל הזמן, על מנת לצפות את דרישת היצרנים בעוד חמש שנים, ולהיות מוכנים עד אז עם המכונה המתאימה.

KLA-Tencor  מייצרת פתרונות למדידה ובקרה של ייצור של שבבים, והיא החברה המובילה בעולם בתחומה, עם סניפים ברחבי העולם. השלוחה הישראלית של החברה ממוקמת במגדל העמק וחגגה בימים אלה 30 שנה להקמתה.

מרכז הפיתוח המונה מעל 530 עובדים, ממשיך במגמת הגידול שלו ומגייס בוגרי מוסדות אקדמיים מצטיינים, מדענים ומהנדסים מובילים שישתלבו בצוותי הפיתוח.

לסקר המלא לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים