נחשפו פרטים על Snapdragon 670 החדש של קוולאקום

החברה מתכוונת להציע שבב יחסית חזק למגזר השוק הזה, ולשלב בו כמה היבטים טכנולוגיים שהיו שמורים עד עתה למעבדים החדשים שלה בסדרת ה-Snapdragon 8xx

Snapdragon

קוואלקום (Qualcomm) מפתחת מערכת על שבב חדשה עבור מכשירי שוק הביניים. הפרטים של המערכת החדשה, Snapdragon 670, נחשפו ברשת. הם מגלים שהחברה מתכוונת להציע שבב יחסית חזק למגזר השוק הזה, ולשלב בו כמה היבטים טכנולוגיים שהיו שמורים עד עתה למעבדים החדשים שלה בסדרת ה-Snapdragon 8xx.

אחד ההיבטים המעניינים ביותר הוא השימוש בטכנולוגיית ייצור של 10 ננו-מטר, לראשונה במערכות שוק הביניים של קוואלקום, תוך הטמעת תהליך שאמור לשפר את ניהול וצריכת הכוח של המערכת. בשבב המוביל הקודם לתחום הביניים, Snapdragon 660, השתמשה החברה עדיין בתהליך ייצור של 14 ננו-מטר.

ההיבט הנוסף הוא ליבות העיבוד שישולבו במערכת: שתי ליבות המבוססות על Kryo 360 עבור תרחישי העבודה העמוסים יותר, וזאת לצד שש ליבות המבוססות על ארכיטקטורת ה-Kryo הראשונה של החברה.

החברה מתכוונת לשלב ב-Snapdragon 670 גם את השבב הגרפי מתוך המשפחה החדשה שהחברה מפתחת, Adreno 6xx. לפי מקורות יודעי דבר אמור השבב הזה לספק 25% ביצועים גרפיים חזקים יותר לעומת Adreno 512 שמשובץ ב-Snapdragon 660.

מערכת העל שבב החדשה אמורה להיות זמינה ברבעון הראשון של 2018.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים