מיקרוסופט חוברת ל-רד האט בכדי להביא קונטיינרים של Windows Server ל-OpenShift

מיקרוסופט ורד האט התאחדו ביוזמה חדשה שוב ומרחיבות את השת"פ ביניהן במטרה לספק את הטכנולוגיות שלהן יחד ולהקל על אימוץ קונטיינרים בארגונים

מיקרוסופט ורד האט. משתפות שוב פעולה

יוזמה חדשה שהוכרזה אתמול (ג') כוללות תמיכה בפלטפורמות שונות לקונטיינרים של Windows Server של מיקרוסופט (Microsoft) על פלטפורמת OpenShift של רד האט (Red Hat), שהיא פלטפורמת הדגל של החברה בעבור קונטיינרים.

מיקרוסופט תמכה זמן רב ב-Red Hat Enterprise Linux בפלטפורמת Azure שלה, ושתי החברות חלקו כבר עד כה מספר לא מבוטל של לקוחות, אבל ההודעה על השת"פ החדש מבשרת על הרחבת הקשרים בין החברות. לפי דבריהן החליטו מיקרוסופט ורד האט על איחוד הכוחות הנוסף בכדי להביא את הטכנולוגיות שלהם יחד על-מנת להקל על ארגונים לאמץ קונטיינרים.

הכתב פרדריק לרדינו מ-TechCrunch מספר בדיווח שלו על היוזמה, כי שוחח עוד לפני ההכרזה עם מאט היקס, סגן נשיא להנדסת תוכנה במיקרוסופט, שהסביר כי "הרעיון כאן הוא לאפשר לארגונים נוספים להרים ולהעביר את עומסי העבודה הקיימים שלהם – הפעילים לעתים קרובות ב-Windows Server – לקונטיינרים". לדבריו המהלך יהפוך גם את OpenShift לפלטפורמת הקונטיינרים הראשונה המבוססת על Kubernetes שתתמוך הן ב-Linux והן ב- Windows. לפי הדיווח, היקס ציין כי רד האט הפגינה לראשונה את היכולת הזו בפסגת Red Hat במאי, ושהצוות שלו ראה מיד עניין רב ביכולת הזו.

להעצים את העתיד של ה-IT בארגון

על-ידי הבאת Red Hat OpenShift לענן Microsoft Azure, החברות יכולות להבטיח זמינות ב-42 אזורים ברחבי העולם ולסייע לארגונים למנף יישומי ענן מקומיים כחלק מהשינויים הדיגיטליים שלהם, כך הסבירו החברות. כחלק מיוזמה זו, אמרו החברות, כי יפעלו גם להבאת כוח העבודה RHEL ל-Azure Stack, ההרחבה המקומית של Azure. לבסוף, החברות יהפכו את ה-SQL Server לזמין בעבור Linux בחודשים הקרובים ב-RHEL ובפלטפורמה של OpenShift.

"יחד עם מיקרוסופט, רד האט מספקת לארגונים דרך לבחור באמת את האפשרויות הטכנולוגיות החשובות להם, מעומסי העבודה בקונטיינרים לשירותי ענן ציבוריים, מבלי להוסיף נטל שווה של מורכבות", אמר מתיו היקס בהצהרה. "ביחד עם צוותי התמיכה המשולבים שלנו, אנו יכולים להציע מסלול בר השגה לשינוי דיגיטלי, המציע את היכולות, הגמישות והבחירה הנדרשות בכדי להעצים את העתיד של ה-IT בארגון".

על פי ההודעה המשותפת של החברות, היכולת החדשה צפויה להיות מוצגת כבר באביב הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים