פופולרי ביותר: אובמה שבר את שיא הפיברוטים בטוויטר

הנשיא לשעבר, התגלה לאחרונה כנקודת אור - אם לא זרקור - בין כל השנאה ברשת, כאשר צייץ ציטוט של נלסון מנדלה שאומר כי "אין אחד שנולד עם שנאה לאדם אחר בגלל צבע עורו, הרקע שלו או דתו"

ברק אובמה, לשעבר נשיא ארצות הברית. צילום: BigStock

האירועים האלימים בשארלוטסוויל, וירג'יניה, בהם פיגוע הדריסה שהסתיים ברצח אישה ופציעת 19 אנשים נוספים, מאיימים לפלג את ארצות הברית.

מטבע הדברים גם המרחב הקיברנטי הפך לכר פורה לדברי שטנה וגזענות, אולם יש אחד שהצליח לאחד מיליוני אנשים במילים ספורות. לאיש הזה קוראים ברק אובמה.

"אין אחד שנולד עם שנאה לאדם אחר בגלל צבע עורו, הרקע שלו או דתו", צייץ הנשיא לשעבר ציטוט של נלסון מנדלה. הציוץ הזה התקבל באהבה חסרת תקדים: בתוך שעות הוא שבר את שיא הפיברוטים (לחיצה על סימן הלב בציוץ) בטוויטר (Twitter), והפך לפופולרי ביותר בהיסטוריה של רשת המיקרו-בלוגינג.

עד הערב הוא זכה ליותר מ-3.7 מיליון פיבורטים, 1.4 מיליון ציוצים מחדש ויותר מ-57 אלף תגובות.

הציוץ כולל תמונה של אובמה מחייך לעבר שלושה ילדים קטנים הנעמדים ליד אדן חלון – ילדה שחורה, ילד בלונדיני וילד שנראה ממוצא אסייאתי.

אגב, זו אינה הפעם הראשונה שאובמה מככב בטוויטר. למעשה, הוא מחזיק בארבעה מתוך עשרת הציוצים הפופולריים ביותר בהיסטוריה. את המקום הראשון הוא השיג עתה אחרי שהדיח את הזמרת אריאנה גרנדה, שצייצה אחרי מתקפת הטרור בהופעתה במנצ'סטר ב-22 במאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים