StartApp רוכשת אפליקציית אוהדים שבין בעליה – רונאלדו

היישום הנרכש מכונה Kibo - אפליקציית מקלדת ממותגת בעבור מועדוני ספורט, שכוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד מבעליה

רונאלדו - הקשר הישראלי. צילום: לוונטה מדיה, BigStock

חברת StartApp – מפתחת טכנולוגיות וכלי ביג דטה לשימוש מפרסמים, הפעילה בכ-350 אלף אפליקציות שנחשפות, לדבריה, ליותר ממיליארד משתמשים מדי חודש – הודיעה על רכישת הפעילות של אפליקציית האוהדים Kibo, שבין בעליה נכלל כוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונלדו. סכום העסקה לא פורסם.

StartApp נוסדה ב-2010 על ידי גיל דודקביץ' ורן אבידן, יש לה מרכז פיתוח בנתניה והיא פועלת כיום מניו יורק ובמספר ערים נוספות בעולם. את ערכת המפתחים של החברה הורידו כבר 12 מיליארד פעמים ובין החברות עמן היא משתפת פעולה נמנות ענקיות כמו eBay, יאהו! (Yahoo!), משחקי חברת KING, הרשת החברתית הסינית באידו (Baidu), אפליקציית ההמלצות Yelp ואחרות.

Kibo – שינתה את האופן שבו משתמשי מובייל ניהלו קשר עם מותגים

חברת Kibo פיתחה אפליקציית מקלדת ממותגת בשפות שונות בעבור מועדוני ספורט ומותגים, שנועדה לשמש פלטפורמה לקשר בינם לבין האוהדים. על-מנת למנף את הקשר בין האוהדים למושאי אהדתם חתמה Kibo על הסכמים עם ה-NBA ועם מועדוני כדורגל מובילים כגון ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, ליברפול ובנפיקה ליסבון, וכן עם מותגים כמו הלו קיטי ואחרים. החברה היא מיזם בבעלות משותפת של החברות הציבוריות ווייטסמוק (WhiteSmoke) ו-אפליי ובעלי מניות נוספים. היא גייסה יותר מ-11 מיליון דולר והאפליקציה רשמה לזכותה יותר מ-30 מיליון הורדות מאז הקמתה ב-2014.

StartApp תוסיף כעת את הפיתוח של Kibo למגוון הפתרונות הטכנולוגיים שלה, המספקים הבנה עמוקה יותר של האופן שבו משתמשים צורכים תוכן במכשירים ניידים ומאפשרים למותגים להתחבר טוב יותר ללקוחותיהם. StartApp תשתמש בכלים הטכנולוגיים של Kibo כדי לאפשר למשתמשים חוויית שימוש מותאמת אישית, ולהציע למפרסמים פתרונות מבוססי דטה ותובנות עמוקות לצורך מינוף הקשר שבין המשתמשים והמותגים. שם המותג Kibo ככל הנראה ישתנה, אולם StartApp תמשיך לקיים את ההסכמים שנחתמו עם המועדונים והמותגים השונים. כמו כן תגייס StartApp חלק מעובדי Kibo לשורותיה.

"Kibo שינתה את האופן שבו משתמשי מובייל ניהלו קשר עם מותגים. הטכנולוגיות של החברה מאפשרות למנף כמויות עצומות של נתונים משמעותיים בדרכים מעשיות ושימושיות", אמר דודקביץ', מנכ"ל החברה. "יחד עם השירותים והפתרונות של StartApp, נהיה מסוגלים למלא פערי נתונים ולגבש תובנות מקיפות לגבי התנהגויות המשתמשים וצרכיהם, כדי לאפשר להם לקבל החלטות מושכלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים