רוצים לישון בבית שבו גדל טראמפ? כנסו ל-Airbnb

הבית מוצע באתר ההשכרה לטווח קצר במחיר של החל מ-725 דולר ללילה ● תמורת זה תקבלו מיטה בבית שמיועד לעד 20 איש, בחמישה חדרים, עם 3.5 חדרי אמבטיה ● ומה אומרים השכנים?

הפסיד והפיץ תיאוריות קונספירציה. דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב. צילום: BigStock

הגעתם לניו-יורק ואין לכם היכן ללון? בא לכם לישון בבית הילדות של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ? עכשיו ניתן לעשות זאת במרחק של לחיצת כפתור – אבל במחיר יקר. הבית, שנמצא ברובע קווינס בניו-יורק, מוצע ב-Airbnb תמורת החל מ-725 דולר ללילה.

טראמפ, בנם של פרד, שהחל את אימפריית הנדל"ן של משפחת טראמפ, ומרי חי עם הוריו בבית הזה עד גיל ארבע. מדובר בבית עם חמישה חדרי שינה ו-3.5 חדרי אמבטיה, שעל פי הדיווחים יכולים ללון בו עד 20 איש, בין היתר הודות לשבע מיטות קומתיים שהוא צויד בהן.

באתר נכתב כי "זוהי הזדמנות מיוחדת במידה לישון בביתו של הנשיא". המקום צוין באתר בפשטות כ-"בית ילדותו של הנשיא ה-45" – כמספרו של טראמפ ברשימת נשיאי ארצות הברית. עם זאת, נכתב בו במפורש כי אין כל קשר בין ההשכרה לבין הבית הלבן.

המחיר – יקר יותר מסוויטה במלון של טראמפ בוושינגטון

רוכשת הבית, חברת Trump Birth House, קנתה אותו במרץ האחרון תמורת 2.14 מיליון דולר במזומן מיזם הנדל"ן הניו-יורקי מייקל דיוויס, שמשכיר אותו ממנה כעת תמורת 4,000 דולר בחודש. דיוויס קנה אותו בדצמבר – בתקופה שבין בחירתו של טראמפ לנשיא ארצות הברית לכניסתו לבית הלבן – תמורת 750 אלף דולר פחות מהמחיר שבו מכר אותו.

על פי עורך הדין שייצג את החברה ברכישה, במקור היא ייעדה את הבית להיות ספרייה או מוזיאון. "לא היה לי מושג שזה יסתיים ב-Airbnb", אמר עורך הדין, מייקל טאנג. "אלה היו חדשות עבורי".

השכנים, כפי שאולי ניתן לצפות, לא מרוצים מהאטרקציה שצמחה להם ליד הבית. אחת מהן אמרה ש-"הקרקס", לדבריה, החל עוד לפני ההשכרה ב-Airbnb, עם מכירת הבית, וכלל אמצעי תקשורת והסגת גבול.

יצוין, אגב, שהמחיר שבו מוצע הבית זול יותר מלילה במלון של טראמפ שנמצא בדאון טאון וושינגטון, שם המחיר ליחיד בחדר רגיל הוא 280 דולר ובסוויטת ג'וניור – 430 דולר ללילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים