לקראת החזרה ללימודים: טושיבה משיקה שני מחשבים לבתי הספר

שני המחשבים שייכים למשפחת ה-Satellite Pro של החברה והם מגיעים עם מסך 14 אינץ' ברזולוציית HD, עם ציפוי נגד החזרת אור ועם Windows 10 Pro

ה-R40-C של טושיבה. צילום: יח"צ

החזרה ללימודים מתקרבת במהירות, כשזמן קצר לאחר מכן גם מתחילים הלימודים באוניברסיטאות.

לקראת המועדים הללו השיקה טושיבה (Toshiba) שני דגמי מחשבים חדשים שמיועדים במיוחד לשימוש בבתי ספר ושאר מוסדות חינוך.

המחשבים מגיעים עם שלוש שנות אחריות, שהראשונה שבהן כוללת גם ביטוח בו אם תתגלה תקלת חומרה במחשבים, בעליהם יזכו לקבל החזר מלא בגובה עלות הקנייה. כן מציעה היבואנית, מפעיל, ביטח הגנה בפני שברים בעלות של 295 שקלים לשנה, במיוחד למבטחים מתחום החינוך.

שני המחשבים שייכים למשפחת ה-Satellite Pro של החברה והם מגיעים עם מסך 14 אינץ' ברזולוציית HD, עם ציפוי נגד החזרת אור ועם Windows 10 Pro.

דגם R40-C מוצע בשתי גרסאות. שתיהן מגיעות עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR3 ועם כונן SSD בנפח של 128 ג'יגה-בייט, ניתן להחלפה בכונן חצי טרה-בייט בתוספת של 175 שקלים.

המחשב הפשוט יותר מגיע עם מעבד Pentium 4405U ממשפחת ה-Skylake עם שתי ליבות וארבעה נימי עבודה במהירות מרבית של 2.1 ג'יגה-הרץ, ומחירו 1,850 שקלים. אחיו החזק יותר כבר מגיע עם מעבד Core i3-6100U, גם הוא ממשפחת ה-Skylake, עם אותה תצורת ליבות ובמהירות של 2.3 ג'יגה-הרץ, וזאת במחיר של 1,999 שקלים.

הדגם השני שמוצע הוא ה-A40-D שכבר מצויד במעבד עדכני יותר, I5-7200U ממשפחת ה-Kaby Lake, וכבר מגיע עם שמונה ג'יגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR3 ועם כונן SSD בנפח 256 ג'יגה-בייט. המסך הוא כמו במחשב השני, ומחירו 2,995 שקלים.

לפי החברה המחשבים הללו עברו סדרת מבחנים כדי לבדוק את התאימות שלהם לעבודה בסביבות לימודיות עמוסות אנשים ושולחנות לימודים. המבחנים בוצעו לפי תקן HALT וכללו בדיקות עמידות בפני נפילות מגובה שולחן, זעזועים וטלטולים וכן עמידות בקור ובחום קיצוניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים