HOT ורמי לוי השיקו שירותי טלוויזיה מבוססת אינטרנט

החברה השיקה את NEXT TV + במחיר של 99 שקלים לחודש, את רמי לוי TV ב-89 שקלים לחודש וחבילת טלוויזיה ואינטרנט ב-135 שקלים ● מה כוללות החבילות השונות?

רמי לוי, המנכ"ל והבעלים של רמי לוי שיווק השקמה. צילום: ניר כפרי

לאחר שהשיקה את שירות NEXT TV האינטרנטי, מוסיפה היום (ה') HOT "שמן" למדורת הטלוויזיה הרב ערוצית עם שירותי טלוויזיה אינטרנטית חדשים. השירותים הם + NEXT TV, שכולל צפייה בערוצים "רגילים", ליניאריים, לצד תכני VOD באמצעות ממיר בעלות של 99 שקלים לחודש, ואת שירות רמי לוי TV, הכולל ערוצים ותכני VOD באמצעות ממיר תמורת 89 שקלים לחודש, וחבילת טלוויזיה ואינטרנט במהירות 30 מגה במחיר של 135 שקלים לחודש. שירותי הטלוויזיה יהיו מבוססים על פתרון OTT ויציעו חבילות של כ-35 ערוצים שונים עם יותר מ- 4,500 תכנים שונים ב-VOD.

החבילות החדשות הללו מצטרפות לחבילות הטלוויזיה של yesסלקום, פרטנר, טריפל סי, ולשירות החינמי עידן פלוס, ומציעות תחרות בתחום הטלוויזיה, כשבעתיד לבטח יציעו החברות חבילות של אינטרנט, טלוויזיה, טלפוניה קווית וסלולר בשילובים שונים.

שיתוף הפעולה בין רמי לוי ל-HOT הוא מעין שירות MVNO בתחום הטלוויזיה = רמי לוי ימכור חבילת טלוויזיה שרוכבת על HOT.

ההרשמה לשירותים החדשים החלה היום וההתקנות יחלו בספטמבר.

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית HOT. צילום: רמי זרנגר

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית HOT. צילום: רמי זרנגר

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT, אמרה כי "לצד הרחבת מוצר הליבה המלא של HOT והשקת מהלכים כמו HOT Multi ,HOT PLAY ובקרוב גם שילוב נטפליקס (Netflix) במוצר, ממשיכה החברה בשורת מהלכים שהחלה ב-2017. קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר רלוונטי לכל אחד. עשינו את הצעד הראשון עם Next TV לצעירים, וכעת אנחנו ממשיכים עם מוצרים ייחודיים נוספים, שנותנים מענה לטעם ולצרכים של הישראלים יותר מכל מוצר דומה בשוק. זו הצעה שיש בה שילוב של ספורט, ילדים ונוער, סדרות מובילות מהעולם, וגולת הכותרת – הפקות מקור ישראליות איכותיות ומגוונות, שהן התוכן האהוב ביותר על ידי ישראלים, ושאי אפשר לראות בשום מקום אחר מלבד במוצרי HOT".

רמי לוי, מנכ"ל קבוצת רמי לוי, אמר ש-"אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי, תחת המותג רמי לוי TV. זוהי ההצעה הכי איכותית ומשתלמת בישראל, משום שהיא מציעה שילוב של ארבעה מרכיבים: הפקות מקור ישראליות, סדרות רכש, תכני ילדים ונוער וכמובן ערוצי הספורט".

באילו ערוצים ותכנים ניתן יהיה לצפות?

הערוצים שייכללו בשירותים הם ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, מקאן (ערוץ 33), ערוץ הכנסת, ערוץ 20, ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5+, יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD ומגוון ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום, כמו 1+1, Nasha kino ו-8TV.

החבילות יכללו מגוון סרטים, סדרות מקור של HOT כמו מתים לרגע, ג'ודה, בתולות, הפוליאקובים, אנחנו במפה ופולמון, וכן סדרות מובילות מהעולם, בהן משחקי הכס, הנותרים, בנות, הגשר וסדרות איכותיות נוספות, בהן MAD MAN, הסופרנוס והגשר. בנוסף, יוצעו תכני ילדים ונוער, בהם הפקות מקור וסדרות נוספות לקהל זה, כמו הקלמרים עם אודי ואביעד ופלאשבק.

הלקוחות יוכלו להוסיף מגוון ערוצי פרימיום בתשלום נוסף, בהם ערוצי צ'רלטון וערוצי ספורט 5 שאינם כלולים בחבילה ה-"בסיסית" של השירות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קובי אלקיים

    נראה כמו ברווז צולע... מחיר שעולה ב-20 ש"ח אחרי שנה ובעוד 20 אחרי שנתיים, אין אפשרות להקליט כמו שבפרטנר TV ובסלקום אין ערוצי ילדים אין נטפליקס, אין אפשרות לראות תכנים שכבר היום כמו בפרטנר TV... בקיצור, נראה שנלחצו שם בהוט ונתנו פה פתרון חצי אפוי... רמי לוי כמובן שמח לקפוץ על העגלה ולהיכנס לתחום, אבל תעשו לי טובה תחזרו לשולחן הסרטוטים

אירועים קרובים