אורקל הכריזה על הסטארט-אפים שישתתפו בתוכנית שלה בישראל

החברות הנבחרות עוסקות בתחומים כגון Deep Learning, תשתיות תקשורת כשירות, בינה מלאכותית והדרכה אודיו-ויזואלית

נציגי הסטארט-אפים המשתתפים בתוכנית של אורקל בתל אביב. בשורה האחורית: מימין - עידן ציטיאט וברק גולדשטיין מ-Bonobo, איתי בוגנר מ-Nsof Networks, חנן זלצמן וגל אורון מ-Zoomin, אוהד חן מ-Bonobo ונעם ענבר, מנהלת אקו-סיסטם הסטארט-אפים של אורקל בישראל. בשורה הקדמית: מימין - נמרוד פרץ, המנטור הטכנולוגי של אקו-סיסטם הסטארט-אפים של אורקל בישראל; עמית אשכנזי מ-3DSignals, ודן קוטליצקי ואוהד רוזן מ-Toonimo. צילום: עזרא לוי

אורקל (Oracle) הכריזה היום (ד') על פתיחת המחזור הראשון של תוכנית הסטארט-אפים שלה בישראל. החברות הנבחרות עוסקות בתחומים כגון Deep Learning, תשתיות תקשורת כשירות, בינה מלאכותית והדרכה אודיו-ויזואלית.

התוכנית תנוהל במסגרת צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ותספק לסטארט-אפים: שישה חודשים של ליווי על ידי המומחים הטכנולוגיים והעסקיים שלה; טכנולוגיה עדכנית; שטחי משרד לעבודה משותפת; גישה למאגר הלקוחות הגלובלי של אורקל, כולל שותפים ומשקיעים; וגישה לשירותי הענן שלה. בנוסף, מציעה התוכנית רשת הולכת וגדלה של סטארט-אפים נוספים מרחבי העולם.

החברות המשתתפות בתוכנית בתל אביב, שנבחרו מבין מאות סטארט-אפים שהגישו מועמדות, הן:

3DSignals – חברה שיצרה פתרון חיזוי תחזוקה שמשתמש ב-Deep Learning כדי לנתח את הקול הנפלט ממכונות ולהתריע לפני כשלים בתפקודן. הפלטפורמה אוספת קול ונתונים מציוד תעשייתי, מזהה אנומליות, מסווגת דפוסים של כשלים וחוזה אירועים לפני שהם מפריעים לעבודה. החיישנים של 3DSignals תמיד צמודים למכונה, הם לא דורשים מגע והם יכולים לשלוח את חתימת הקול הרלוונטית בזמן אמת, בכל זמן שמזוהה כשל.

Nsof Networks – פיתחה פתרון תשתית תקשורת כשירות המאפשר לארגוני IT בעולם האנטרפרייז להגדיר, לספק ולתפעל רשת גלובלית באופן מאובטח ובשימוש מבוסס תוכנה כשירות. לחברות אנטרפרייז שעוברות במהירות לשימוש בפתרונות ענן במתכונת של תוכנה ותשתית כשירות אך משתמשות גם במערכות Legacy מספקת Nsof שירות רשת ענן המאחד את כל שירותי האבטחה.

Bonobo.ai – החברה מספקת פלטפורמת בינה מלאכותית שמנתחת את כלל המידע הטקסטואלי המיוצר על ידי ארגונים ומספקת תובנות מעשיות בזמן אמת, שעל פי החברה עוזרות לסגור יותר עסקאות, להקטין אחוזי נטישה באופן משמעותי ולספק ללקוחות חוויית משתמש מותאמת אישית.

Zoomin – מציעה פתרון תוכנה לשוק האנטרפרייז, המאפשר לחברות לנהל אינטראקציה מותאמת אישית עם לקוחותיהם סביב תוכן מוצרי ודוקומנטציה. Zoomin מסייעת לארגונים הגדולים בעולם לספק תשובות מיידיות לשאלות הקשורות למוצר, תוך התבססות על טכנולוגיית בינה מלאכותית המאפשרת לשפר את חוויית המשתמש ולמקסם את המעורבות של הלקוח.

Toonimo – החברה פיתחה פלטפורמת הדרכה אודיו-ויזואלית חכמה, המפשטת כל שירות או תהליך אונליין בכדי לייצר חוויית משתמש משופרת והחזר השקעה גבוה יותר. הפתרון עוזר לחברות להקטין את הוצאות שירות הלקוחות שלהן ולהאיץ את הדרכות העובדים על ידי הוספת שכבה אינטראקטיבית מותאמת אישית של קול אנושי ואפקטים של מדיה.

רג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר לסטארט-אפים ואקסלרטורים באורקל, אמר כי "כלל קהילת הסטארט-אפים הישראלית נחושה ומכוונים להזדמנויות גלובליות גדולות. אנחנו שמחים להתחיל לעבוד עם חמשת הסטארטאפים החדשניים והמוכשרים במחזור הפותח שלנו. כבר עכשיו אנחנו רואים התקדמות באמצעות החיבור ושיתוף הפעולה בין סטארט-אפים, לקוחות, ופיתוח מוצרים באורקל. אני מצפה להמשיך במאמצים אלה עם קבוצת החברות הנמרצות בתל אביב".

לדברי נעם ענבר, מנהלת אקו-סיסטם הסטארט-אפים של אורקל בישראל, "האקו-סיסטם הישראלי הוא מהבוגרים והמתקדמים בעולם בכל הקשור לפיתוח טכנולוגיה מתקדמת. המשאבים של אורקל יחד עם מאגר הלקוחות הגלובלי העצום שלה יהוו גורם משמעותי בהצמחת הסטארט-אפים האלה בעולמות האנטרפרייז, ובגישור המרחק הגיאוגרפי בין יזמים ישראלים לבין שוקי היעד שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים