השואו הגדול של אינטל: לייב בפייסבוק, ליקוי חמה ומעבדים חדשים

החברה תציג את מעבדי ה-Core מהדור השמיני, שמכונים Coffee Lake, ב-21 באוגוסט ● לפי הדיווחים, המעבדים החדשים לא יתאימו לעבודה עם לוחות אם קיימים, כאלה שכבר משובצים בהם מעבדי 14 ננו-מטר

אינטל

אינטל (Intel) תציג באופן רשמי את מעבדי ה-Core מהדור השמיני, שמכונים Coffee Lake, ב-21 באוגוסט. החברה תשיק את המעבדים בצורה חדשנית עבורה. היא תעשה זאת באמצעות שידור חי בפייסבוק (Facebook). מעבר לכך, מדובר ביום מיוחד בארצות הברית, יום שיתרחש בו ליקוי חמה מהגדולים שהתרחשו במדינה.

מעבדי ה-Coffee Lake הם הדור הרביעי של החברה שיעשה שימוש בתהליך הייצור של 14 ננו-מטר בו התחילה החברה להשתמש עם מעבדי ה-Broadwell. עם זאת, לפי הדיווחים, המעבדים החדשים לא יתאימו לעבודה עם לוחות אם קיימים, כאלה שכבר משובצים בהם מעבדי 14 ננו-מטר, וזאת בכלל שהם לא בערכת השבבים הנוכחית מסדרה 200.

כמו תמיד תשיק אינטל לראשונה מעבדים המיועדים לעבודה במחשבים שולחניים, והם בהחלט מציעים קפיצה קדימה מבחינת תצורה לעומת מעבדי ה-Kaby Lake הנוכחיים. די אם נציין שהמעבד "החלש" ביותר שאמורה החברה להציג, Core i3-8300, יגיע עם ארבע ליבות ותמיכה בעבודה בריבוי נימים, כמות ליבות שהייתה שמורה בדור האחרון למעבדי Core i7 בלבד.

שני מעבדי Core i5 אמורים להיכלל בהכרזה הראשונית ושניהם עם שש ליבות ללא תמיכה בעבודה בריבוי נימים. האחד i5-8400 ירוץ במהירות בסיסית של 2.8 ג'יגה-הרץ, מהירות טורבו של 3.8 ג'יגה-הרץ ועד 4 ג'יגה-הרץ במקרה של האצה עבור ליבה אחת בלבד. ה-TDP שלו יהיה 65 וואט; השני הוא i5-8600K שהמהירויות שלו, בהתאמה הן 3.6, 4.1 ו-4.3 ג'יגה-הרץ, ו-TDP של 95 וואט. מעבד זה אמור להיות פתוח להמהרה.

ברשימה הקצרה גם שני מעבדי Core i7, שניהם עם שש ליבות ותמיכה בעבודה בריבוי נימים, כלומר עד 12 תהליכים בבת אחת לכל היותר. ה-i7-8700 יציע מהירויות של 3.2, 4.3 ו-4.6 ג'יגה-הרץ במעטפת תרמית של 65 וואט, ואילו אחיו הניתן להמהרה, i7-8700K, יציע מהירויות של 3.5, 4.3 ו-4.7 ג'יגה-הרץ ו-TDP של 95 וואט.

אינטל גם אמורה להציג ערכת שבבים חדשה, וכן להציג מפת דרכים למעבדים הבאים בתור, כולל משפחות הניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים