ארגון יזמיות והאקסלרטור של מיקרוסופט – למען נשים בהיי-טק

הפרויקט המשותף הוא אקסלרטור מזורז, שכלל 14 יזמיות שנבחרו מבין מאות בקשות

היזמיות מהאקסלרטור של יזמיות ומיקרוסופט. צילום: יח"צ

כחלק משיתוף פעולה בין ארגון יזמיות לאקסלרטור של מיקרוסופט (Microsoft), הסתיים באחרונה מחזור ראשון של מאיץ שבמסגרתו השתתפו 14 יזמיות, שנבחרו בתהליך סינון קפדני מבין מאות בקשות.

הפרויקט המשותף הוא אקסלרטור מזורז, במסגרתו נערכו סדנאות מטעם מומחים בולטים מסצנת הסטארט-אפים הישראלית, שנגעו בנקודות החשובות של הקמת הסטארט-אפ, וכן מטעם מנטורים בולטים במיקרוסופט. הנושאים כללו התאמת המוצר לשוק, מודל עסקי, בניית סיפור וגיוס כספים ממשקיעים. החלק הראשון של האקסלרטור היה תאורטי והשני – מעשי.

הפרויקט התקיים במשרדי האקסלרטור של מייקרוסופט ב-WeWork תל אביב. ההרשמה למחזור השני תחל בימים הקרובים.

הילה אוביל ברנר, יזמת סדרתית ומייסדת קהילת יזמיות, המיועדת לנשים יזמיות טכנולוגיות ומונה מעל 2,000 נשים, אמרה כי "מספר היזמיות של חברות סטארט-אפ בישראל עדיין נמוך ביותר ואנחנו כאן כדי לשנות את המציאות הזו. אנחנו ממשיכות את שיתופי הפעולה שלנו עם גורמים מובילים בתעשייה כדי לממש את מטרת הקהילה – לתמוך ולסייע ליזמות בכל שלב בו נמצא הסטארט-אפ שלהן ולספק להן כלים, קשרים וידע על מנת להפוך חלום למציאות".

מובילות נוספות של המיזם, לצד אוביל-ברנר, הן שירן מלמדובסקי-סומך, מנהלת בכירה בקהילת יזמיות, ואפרת זכאי, מנהלת תחום שיתופי הפעולה בקהילה. מהצד של מיקרוסופט הובילו את המיזם נבות וולק וצוות האקסלרטור, בהנהלת הילה בר, סימונה ולסקי ואינגה מריך למרניק.

בין הסטארט-אפיסטיות שנבחרו נמצאות חלי ממן, גורו הדיאטות; ליליה שוורצמן וסטלה סולומונוביץ', שהקימו את Wis2Biz, שפיתחה אלגוריתם חכם שמזהה אנשים רגע לפני שהם פורשים מתהליך הדיאטה; שרון רש"י אלקלס, שייצרה חזייה לגילוי מוקדם של גושים בשד; לי הדר, בעלת הסטארט-אפ KidsGoWise, המנתח התנהגות של ילדים דרך שימוש באפליקציות ומשחקים חינוכיים, במטרה לספק להם כלים בהתאם לחוזקות ולחולשות שלהם; מירב קנת, שפיתחה את GiftHead – אפליקציה מבוססת מיקום לרכישת מתנות; מיכל ליטמנוביץ' וטל בראל הס, שהקימו את She Works – מיזם חברתי שעוסק במיפוי שוק העבודה בהיבטים של שוויון מגדרי; ועוד רבות וטובות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים