עליות ל-PayPal: ההכנסות גדלו ב-18% והרווח הנקי – ב-27%

החברה הציגה עליות בהכנסות וברווח הנקי - הן ברבעון השני והן במחצית הראשונה של השנה

דן שולמן, מנכ"ל פייפאל. צילום: כריס קלוג, מתוך ויקיפדיה

PayPal הציגה תוצאות טובות – הן ברבעון השני והן במחצית הראשונה של 2017; כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה.

הנתונים מראים כי ההוצאות החצי שנתיות של חברת התשלומים הסתכמו ב-5.25 מיליארד דולר, לאחר שעלו ב-18.89%, שהם 834 מיליון דולר. ההכנסות רשמו עלייה גדולה יותר – של 917 מיליון – ל-6.11 מיליארד. הרווח התפעולי החצי שנתי עלה ב-10.67% ל-861 מיליון דולר והרווח הנקי – ב-15.55% ל-795 מיליון.

במהלך הרבעון המדווח נרשמו תוצאות יחסית דומות. ההוצאות הכלליות גדלו באותם שלושה חודשים ב-18.74% ל-2.71 מיליארד דולר, שמשקפים עלייה של 427 מיליון דולר. גם הפעם העלייה בהכנסות הייתה גדולה יותר – 486 מיליון דולר, או 18.34% – והיא העמידה אותן על 3.14 מיליארד.

הרווח הנקי הרבעוני זינק ב-27.24% ל-411 מיליון דולר והרווח הנקי למנייה – ב-25.93% ל-34 סנט.

עוד מעלים הנתונים כי ההוצאות הגולמיות צמחו ב-31.36% ל-1.06 מיליארד דולר, הרווח הגולמי עלה ב-12.61% ל-2.07 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 66.07%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-12.12% ל-1.65 מיליארד דולר והרווח עלה ב-15.9% ל-430 מיליון.

דן שולמן, נשיא ומנכ"ל PayPal, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הגידול בפעילות החברה משקף התרחבות מחברה עם מוצר אחד – תשלומים אונליין – להיותנו שותף לרוכשים ולמוכרים כאחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים