האם ניתן לשפר את מוכנות המנמ"ר והארגון לאיום הסייבר?

לדברי אביב ששוני, מנהל מכירות בפורטינט, "אבטחת מידע בראייה שלנו, בנויה מרבדים שונים, ובדיוק כמו באבטחה פיזית - גם כאן ישנן מערכות הגנה רבות ומגוונות" ● "שמנו לעצמנו מטרה להפוך את עולם אבטחת המידע לפשוט יותר, למרות ריבוי המערכות"

26/07/2017 10:39
אביב ששוני, מנהל מכירות ללקוחות אסטרטגיים בפורטינט

תמיד ניתן לשפר את מערכות אבטחת המידע. כיום אנו מספקים פתרונות אבטחת מידע בכל הרבדים, הן בסביבת המייל, הן בגלישה והן במחשבי הקצה, כאשר כל המערכות מתממשקות למערכת ה-Sandbox המרכזית, ואת כל המערכת מנהלים באמצעות מארג אבטחת המידע שלנו.

בתקופה האחרונה אנו עדים למתקפות סייבר אלימות במיוחד – הן מתקפת Petya שתקפה עשרות מדינות ומאות אלפי מחשבים, והן מתקפת WannaCry שתקפה אף היא מאות אלפי מחשבים בעולם – אשר מביאות איתן חזית לוחמה חדשה.

מתקפות אלו חוזרות ומדגישות מהו כוחן של מערכות המחשוב ומהו הצורך האמיתי באבטחת מידע.

אבטחת מידע בראייה שלנו, בנויה מרבדים שונים, בדיוק כמו באבטחה פיזית, גם כאן ישנן מערכות הגנה רבות ומגוונות. שמנו לעצמנו מטרה להפוך את עולם אבטחת המידע לפשוט יותר, למרות ריבוי המערכות.

מארג אבטחת המידע  שלנו יוצר שפה משותפת בין המערכות השונות ומספק מקום מרכזי אחד לניהול כל המערכת. כלי זה מספק הגנה טובה יותר וניהול פשוט יותר.

אנו מספקים מנועי אבטחה רבים ומגוונים, כמו למשל מערכת ה-Sandbox, שהיא  המערכת האפקטיבית ביותר שמטרתה לזהות התקפות לא ידועות, ולכתוב להם חתימה בזמן מינימלי. המערכת מותקנת כיום בעשרות ארגונים במשק הישראלי ובמאות ארגונים בעולם.

בשתי ההתקפות האחרונות (Petya ו-WannaCry) המערכת זיהתה מיידית את תוכנת הכופר והפיצה את החתימה להתקפה.

הכותב הינו מנהל מכירות בפורטינט (Fortinet).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים