שומר הראש: גוגל השיקה באופן רשמי את שירות Google Play Protect

לדברי הענקית, מדובר בשכבת אבטחה נוספת עבור המכשירים המבוססים על אנדרואיד, שגם מעניקה למשתמשים יכולות מסוימות להגדיר בדיוק מה הם רוצים באבטחה שלהם

אתם לא לבד. Google Play Protect של גוגל

גוגל (Google) מרחיבה את קווי ההגנה עבור מערכת ההפעלה הניידת שלה, אנדרואיד (Android).

החברה השיקה באופן רשמי את השירות Google Play Protect כשלדבריה מדובר בשכבת אבטחה נוספת עבור המכשירים המבוססים על אנדרואיד, שגם מעניקה למשתמשים יכולות מסוימות להגדיר בדיוק מה הם רוצים באבטחה שלהם.

מדובר למעשה בשירות – שהעדכון וההתקנה שלו במכשירים כבר החל באופן מתגלגל – שמשלב מאפיינים ותכונות הגנה שכבר הציעה החברה בעבר עם כמה מתכונות חדשות, כשהכל הפעם מוגש תחת שמיכה אחת, ולפי החברה גם פועל באופן רציף ברקע כדי לנטר כל הזמן אחר בעיות אפשרויות או קיימות.

לא להגיע בכלל למשתמשים

כך, לדוגמה, הכלילה גוגל בשירות את האפשרות לאתר את הטלפון מרחוק במקרה שהוא הולך לאיבוד או נגנב. לא מדובר בשירות חדש, אבל הוא עודכן ונגיש יותר ומאפשר לנעול את הטלפון מרחוק במקרה הצורך על ידי שימוש בדפדפן רגיל.

השירות גם כולל עתה באופן מובנה את הגנת הגלישה הבטוחה ב-Chrome שאמורה למנוע מגולשים להיכנס לאתרי דיוג ושאר אתרים מסוכנים.

שירות אחר הוא סריקה רציפה של יותר מ-50 מיליארד אפליקציות ביום. למעשה, כל אפליקציה עוברת את הבדיקה של השירות הזה, ורק אפליקציה מאושרת תותקן ללא בעיות ועם רישום שמדובר באפליקציה שהיא Verified by Goggle Play Protect. אפליקציה שלא תעבור את הביקורת הזו אמורה לא להגיע בכלל למשתמשים.

משתמשים יכולים להיכנס בתפריט ההגדרות ל-'אבטחה' תחת Google כדי לבדוק את ההגנה על האפליקציות ולקבל דיווח מלא, וגם את היכולת למנוע מהשירות לסרוק את המכשיר לאיתור איומי אבטחה, וכן לקבוע האם להפעיל או לבטל את שירות האיתור מרחוק או האפשרות לנעול ולמחוק את המכשיר מרחוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים