סירוב פקודה: למה Windows 10 החליטה לא להתעדכן בחלק מהלפטופים?

המקרה המדובר מתרחש במחשבים שמצוידים במעבדי אטום ממשפחת ה-Clover Trail ● הודעה משונה מופיעה על המסך ואומרת כי "Windows 10 אינה נתמכת יותר במחשב זה - הסירו את האפליקציה מכיוון שאינה תואמת למערכת ההפעלה"

Windows 10

חלק מבעלי המחשבים הניידים המבוססים על Windows 10 שניסו לעדכן את מערכת ההפעלה שלהם, כולל העדכון הגדול Creators Update, לא הצליחו לעשות זאת לאחרונה.

חלקם דיווחו על הודעה משונה שמופיעה על המסך ואומרת, בתרגום חופשי: "Windows 10 אינה נתמכת יותר במחשב זה. הסירו את האפליקציה מכיוון שאינה תואמת ל-Windows 10".

מתברר שאותם משתמשים אינם צריכים להסיר אף אפליקציה, והם גם יכולים להשתמש להבא במערכת ההפעלה המותקנת במחשב שלהם, אבל הם כבר לא יוכלו לעדכן אותה יותר, לפחות בינתיים.

מדובר במחשבים שמצוידים במעבדי אטום ממשפחת ה-Clover Trail, מעבדים שהיו במשך תקופת מה פופולריים מאוד בקרב מחשבי 2-ב-1 עם מסכים נתיקים, בהם המעבד ממוקם במסך, למעשה, ויכול לשמש גם כטאבלט עם הניתוק שלו מהמקלדת. המעבדים שמושפעים מההחלטה הזו הם Z2760 ,Z2520 ,Z2560 ו-Z2580.

עם זאת יש לציין שמיקרוסופט פועלת לדבריה כדי למצוא דרכים לפתור את הבעיה שעומדת מאחורי ההחלטה שלה, כשלטענתה מדובר בבעיה של מנהלי התקנים. בנוסף, בהיבט של טלאי אבטחה, כל מי שעדכן את המכשיר שלו בעדכון יום השנה, יקבל טלאי אבטחה עד תחילת 2018.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים