אינטגריטי ו-Qmasters ישווקו ויטמיעו את מוצרי IBM QRadar בישראל

שתי החברות מעריכות היקף עסקים כולל של כמיליון שקלים בשנה הקרובה ● מנחם טאומן, מנכ"ל Qmasters: "שיתוף הפעולה יעצים את יכולותינו להגיע לארגונים נוספים בישראל ולממש את יכולות השילוב של מספר מוצרי אבטחת מידע לפתרון כולל אחד לארגון"

מנחם טאומן, מנכ"ל Qmasters. צילום: יח"צ

אינטגריטי תוכנה ו- Qmasters חתמו על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעת מוצרי IBM QRadar בישראל, אשר הינו פתרון בתחום ה- SIEM/SOC הארגוני. במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו ויטמיעו שתי החברות את המוצר בקרב לקוחות תוך שילוב עם פתרון הגנת נקודות הקצה, IBM BigFix, והפתרון לניטור ותגובה מיידית בתחנות הקצה, IBM EDR.

לדברי ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, "השותפות שלנו עם יבמ (IBM ) הצליחה מאוד עם מוצרי BigFix. אנחנו רוצים למנף את ההצלחה הזו עם מוצר שנחשב איכותי בשוק בתחום ה- SIEM/SOC. לצורך כך חברנו עם Qmasters שהיא בעלת ניסיון באינטגרציה והטמעה של QRadar בישראל".

מנחם טאומן, מנכ"ל Qmasters, הוסיף ואמר כי "בשנתיים האחרונות הטמענו את פלטפורמת IBM QRadar בקרב ארגונים רבים מתחומי הפיננסים, ציבורי ושירותים. אין לי ספק שחבירה לאינטגריטי תוכנה תעצים את יכולותינו להגיע לארגונים נוספים בישראל ולממש את יכולות השילוב של מספר מוצרי אבטחת מידע לפתרון כולל אחד לארגון".

אלון בילורובסקי, מנהל קבוצת הפתרונות הקוגניטיביים ביבמ ישראל, אמר כי "אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין שתי החברות ועל הצטרפותה של אינטגריטי תוכנה לאקו-סיסטם של IBM בתחום ה- QRadar".

לדבריו, "הצלחתה של פלטפורמת QRadar באה לידי ביטוי לא רק מבחינת היקף המכירות או הדירוג הגבוה בדו"חות האנליסטים אלא גם בזכות המשוב החיובי שאנו זוכים מהלקוחות: קלות בהטמעה ובפיתוח, יכולות threat detection, אנליטיקה מתקדמת, יכולות זיהוי התנהגות ואנומליות ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים