דיווחים: אמזון עובדת על Anytime – אפליקציית שיחות מיידיות חדשה

מטרת היישום, לחבר אנשים זה לזה בלי כל תלות במספר הטלפון, כמו לדוגמה בווטסאפ, אלא על פי שמות משתמשים ובסגנון שדומה לזה בו משתמשים בטוויטר

אמזון. צילום: BigStock

אמזון (Amazon) ממשיכה להרחיב את התחומים בהם היא עוסקת ישירות, ועכשיו מדובר בפיתוח אפליקציות. לפי דיווחים עובדת החברה על אפליקציית שיחות מיידיות חדשה, שתקרא Anytime, שמטרתה לחבר אנשים זה לזה בלי כל תלות במספר הטלפון, כמו לדוגמה בווטסאפ (WhatsApp), אלא על פי שמות משתמשים ובסגנון שדומה לזה בו משתמשים בטוויטר (Twitter).

האפליקציה אמורה לעזור לבצע שיחות מרובות משתתפים בקלות. כל מה שצריך יהיה לעשות כדי לצרף חבר חדש לשיחה המתנהלת היא להוסיף את שמו בתוספת @ תחילית (@name, לדוגמה).

תכונות אחרות שמוזכרות בדיווחים הן אפשרות לשתף מיקום עם המשתתפים בשיחה, לשמוע מוזיקה באופן סימולטני ואפילו לבצע חלוקת חשבון בקלות במקרה של תשלום משותף. ניתן גם יהיה לשלב, איך לא, אנימציות GIF, מדבקות ורגשונים בשיחות.

מעבר לכך מבטיחה אמזון שהמשתמשים יוכלו לבחור להצפין את ההודעות שהם יגדירו כחשובות, וברמת האבטחה הגבוהה ביותר, כמו גם שיחות קוליות יבוצעו באמצעות האפליקציה. שיחות אלו אמורות להיות באיכות Hi-Fi.

Anytime אמורה לעבוד בכל הפלטפורמות וזה אומר שהיא תהיה זמינה לאנדרואיד, iOS וכן מחשבים, ניתן גם יהיה לשחק במשחקים שישולבו בפלטפורמה.

אמזון טרם אישרה את הפיתוח של האפליקציה, כך שלא ברור עדיין מתי תושק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים