הנמר בדרכים עם אינטנטיה ישראל בכנס Inforum 2017 בניו-יורק

אינטנטיה ישראל משווקת ומיישמת בארץ את M3, מערכת ERP מבית Infor ● אחד הפרויקטים המוצלחים שלה באחרונה היה ביקבי כרמל ● הנמר היה, ראה והתרשם

16/07/2017 12:41
משמאל: גיל פישל, מנהל מוצר M3 באינטנטיה ישראל, עם אנדרו דלזיאל, המנהל הגלובלי של המוצר

7,000 מקצוענים, מנהלי Infor, לקוחות ושותפים נטלו חלק בכנס המשתמשים הגלובלי Inforum 2017, שערכה החברה בשבוע שעבר במרכז הכנסים ג'אוויץ סנטר בניו-יורק. אחד מהם היה גיל פישל, מנהל מוצר M3, מערכת ERP מבית Infor, באינטנטיה הישראלית, שמשווקת ומיישמת את המערכת בארץ. באירוע ליווה פישל את אריק כהן, מנמ"ר יקבי כרמל, לקוחה של החברה ומשתמשת מתקדמת במערכת. בין ההרצאות והתצוגות, הם הצליחו להיפגש עם המנהלים החשובים ב-Infor.

M3 היא מערכת ERP שמותקנת באלפי מקומות בעולם, בהם 8,500 התקנות של הענן שלה, ומשרתת 81 מיליון משתמשים – באמצעות קרוב ל-2,000 השותפים של Infor. המערכת ניצבת ראשונה במכירות מבין מערכות ה-ERP השונות מבית Infor (כתוצאה של רכישת חברות, כמו BAAN) והיא משקיעה מאות מיליוני דולרים בקידומה ובשיפורה.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

מדובר במערכת ERP חדשנית, עם חוויית משתמש גבוהה. היא מביאה עימה חידושים טכנולוגיים משמעותיים בעיקר בממשק המשתמש ובכלי העבודה, שמטרתם להקל על עבודת משתמשי הקצה. בעבר, נתפסה המערכת כטובה מאוד, אך ממשק המשתמש שלה היה ידידותי פחות ממערכות מקומיות. לפני כשלוש שנים בוצע מעבר למהדורה חדשה, שמרבית ההשקעה בה הייתה בסביבת המשתמש. כיום, ה-M3 היא מערכת עמוקה, ממוקדת ואמינה לא פחות ממערכות מקומיות, והיא גם נוחה, קלילה וידידותית למשתמשיה.

נוספו לה שני כלים: הראשון הוא IES – מנוע חיפוש מתקדם, שסורק כל שדה במערכת וחוסך זמן רב של איתור מידע למשתמשים, והשני הוא כלי ה-Mashup, שמטרתו לאחד מסכים ובכך לחסוך למשתמשים מעברים בין מסכי עבודה, לחסוך זמן עבודה ולייעל את התהליכים.

גיל פישל, מנהל המוצר M3 באינטנטיה ישראל, עם ג'ף אבוט, סגן נשיא בכיר ב-Infor, בכנס Inforum בניו-יורק. בכנס הוכרז מגוון גדול של מערכות וטכנולוגיות חדשות והתקיימו מאות הרצאות בנושאים שונים, ובהן עשרות שעסקו במערכת זו. פישk משמש כמנהל המקצועי של כלל פרויקטי היישום של מערכת M3 המבוצעים על ידי אינטנטיה בארץ ובחו"ל, ונמצא בקשר מקצועי מתמיד עם מנהלי המוצר של Infor בעולם.

משמאל: אריק כהן, מנמ"ר יקבי כרמל, וגיל פישל, מנהל מוצר M3 באינטנטיה ישראל, בכנס. יקבי כרמל היא לקוחה ותיקה של אינטנטיה ומשתמשת ב-M3 מבית Infor.

פרויקט הטמעת המערכת בוצע בחברה בשנה האחרונה, תוך כדי שהיא העבירה את אתר הייצור שלה מראשון לציון לאלון תבור. הפרויקט בוצע על פני שלושה אתרים בתוך כחצי שנה וכלל ביקור של מומחים מ-Infor, שמאחוריהם מספר רב של פרויקטים ביקבים דומים בעולם ושהם מסייעים לאינטנטיה בייעוץ ווסיוע בבחירת התהליכים הנכונים ביותר ללקוחותיה. במהלך הפרויקט נקבע כי במקום דו"חות, הארגון יעבוד רק על BI – וכך קרה. המערכת כבר שנה באוויר והנהלת יקבי כרמל ממשיכה להעמיק ולקדם את הפתרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים