One1 הטמיעה ERP של NetSuite ב-Trax הישראלית-סינגפורית

הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי עמד על מאות אלפי שקלים, והוא כלל הטמעה של מודולים לניהול כל מערך הפעילות הפיננסית והתפעולית של החברה

רומן מיטשל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות ב-SangIT. צילום: יח"צ

One1 השלימה פרויקט יישום והטמעה של מערכת ERP בתצורת ענן, של NetSuite מבית אורקל (Oracle) – בחברת Trax הישראלית-סינגפורית. הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. ההיקף הכספי של הפרויקט עמד על מאות אלפי שקלים.

את הפרויקט ערכו אנשי חטיבת NetSuite ב-One1, הנציגה הרשמית של החברה בישראל. הפרויקט כלל הטמעה של מודולים לניהול כל מערך הפעילות הפיננסית והתפעולית של החברה.

Trax הישראלית-סינגפורית מספקת פתרון להגדלת מכירותיהם של קמעונאים, על ידי סידור נכון של מוצריהם על מדפים.

הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת ללקוחותיה לצלם את המדפים בחנויות ולקבל נתונים וניתוח של אופן סידור המוצרים והשפעתו על המכירות הצפויות. על בסיס תובנות אלה ניתן לבצע פעילויות מידיות בזמן אמת. Trax מעסיקה 220 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 130 במרכז הפיתוח בתל אביב, ולה לקוחות ב-45 מדינות שונות.

המערכת של NetSuite היא ERP בענן, מבוססת על טכנולוגית ענן אמיתי (Pure Multi-Tenant, בגישת SaaS), מערכת רב-חברתית ורב-מטבעית, המכילה לוקליזציה מלאה לדרישות רגולטוריות.

יואב דורון, סמנכ"ל כספים ב-Trax ישראל, אמר כי "מערכת ה-ERP עונה על כל הצרכים הייחודיים שלנו בתחומים של פיתוח תוכנה ועבודה מול לקוחות גלובליים. המערכת זמינה לכל בעלי התפקידים בארגון בכל העולם והיא מאפשרת לנו לצמוח בפעילויות העסקיות שלנו. המערכת מצעידה אותנו קדימה".

רומן מיטשל, מנהל חטיבת NetSuite ב-One1, הוסיף כי "הפרויקט ארך חודשים אחדים בלבד, הודות לשיתוף פעולה מוצלח בינינו ללקוח. בעקבות היישום, NetSuite תשמש כתשתית ארגונית וניהולית שתתמוך בצמיחת החברה. האתגר בפרויקט היה יישום מהיר של מערכת ERP הכוללת לוקליזציה ישראלית שפותחה על ידי One1".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים