משחקת אותה אינטליגנטית: גוגל תהפוך את Forms לשימושי יותר

הענקית הכריזה על שדרוגים עבור שירות הענן המאפשר למשתמשים ליצור סקרים או לאסוף נתונים ● אחת הדרכים היא באמצעות תכונה חדשה שמכונה "תגובה אינטליגנטית", שתציע כברירת מחדל את התשובה המתאימה ביותר

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

גוגל (Google) הכריזה על מספר שדרוגים עבור Forms, שירות הענן המאפשר למשתמשים ליצור סקרים או לאסוף נתונים, כשהמטרה היא להפוך אותו, על פי החברה, לשימושי יותר.

אחת הדרכים להשיג זאת היא תכונה חדשה שמכונה "תגובה אינטליגנטית" שתציע כברירת מחדל את התשובה המתאימה ביותר בשדות שונים וטכניים יותר במהותם, בחירה שכמובן כל משתמש יוכל לשנות.

באמצעות תכונה חדשה אחרת, שתהיה זמינה רק עבור מקרים בהם החברה והמגיבים מאפשרים שיתוף קבצים גם בין דומיינים, יוכלו מכיני הסקרים/טפסים גם להעלות קבצים במגבלה של עד 1 ג'יגה-בייט לכל טופס, נכון לעכשיו.

ויש גם סוג חדש של שאלה שניתן יהיה לשלב מעתה בסקרים – שאלה שמורכבת ממספר סעיפים כשעבור כל סעיף יש מספר אפשרויות לתשובה, כמו לדוגמה רשימה של ימים עם מספר אפשרויות שעה לקביעת פגישה.

מעתה גם יוכלו משתמשים לקבוע הגדרות שייושמו בכל הטפסים שהם בונים, וכן לסדר מחדש בכל עת שהם רוצים בכך את החלקים השונים של הטופס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים