NessPRO תשווק את פתרון IConduct בישראל

IConduct פיתחה מחולל ממשקים גנרי המאפשר להגדיר בקלות ממשקי אינטגרציה מורכבים ותהליכים עסקיים אוטומטיים

משה סגל, מנכ"ל IConduct. צילום: פלי הנמר

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם IConduct המספקת מערכת מחולל ממשקים גנרית, ללא קידוד. מערכת IConduct מאפשרת להגדיר בקלות ממשקי אינטגרציה מורכבים ותהליכים עסקיים אוטומטיים בין מגוון רחב של מערכות קצה ובכל סביבה היברידית.

עולם מערכות המידע חווה שינוי משמעותי הכולל אימוץ מערכות עסקיות מתמחות בגישת Best of Breed ושימוש במערכות ותשתיות ענן. כתוצאה מכך, נוצר צורך רב באינטגרציה בין מערכות במודל היברידי שבין הענן לרשת הארגונית.

השימוש במערכת IConduct מעביר את המוקד מחסמים טכנולוגיים ותשתיתיים וממקד את יישום התהליכים באפיון הצרכים העסקיים הנדרשים. המערכת דואגת לנהל מאחורי הקלעים את נושאי התשתית והטכנולוגיה עבור המשתמש, ובכך מקטינה באופן דרמטי את תקורות יישומי האינטגרציה.

יכולתה של הפלטפורמה לרתום באופן מוחלט את השימוש ב-API של מגוון מערכות מידע וישויות מידע (מסדי נתונים, קבצים ועוד) מאפשר למשתמשים ליצור ערכים איכותיים לפעילותם העסקית באופן יומיומי.

IConduct מהווה נקודת שליטה ובקרה מרכזית על כלל תהליכי האינטגרציה הארגוניים באמצעות מודול שליטה ובקרה מקיף ביותר, המכיל בין היתר מבט גרפי של 360 מעלות על תהליכי האינטגרציה. כמו כן מכיל מודול השליטה והבקרה קונפיגורציות מורכבות של ניהול שגיאות ותרשימי זרימה לניתוח וטיפול בתקלות באופן אוטומטי, עדכון אוטומטי של גורמים רלוונטיים, יכולת תחקור נוחה וגרפית לפעילות כל ממשק ברמת הפעולות השונות ועוד.

חיסכון במשאבים ובהוצאות

"מערכת IConduct מביאה להצלחות מהירות גם בתהליכי האינטגרציה המורכבים ביותר, תוך שימוש בממשק משתמש אפקטיבי ויעיל ליישום תהליכים בין כל ישויות המידע", אמר משה סגל, מנכ"ל IConduct ומייסדה.

לדבריו, "מנוע האינטגרציה של המערכת מאפשר מהירות  גבוהה ביותר של עיבוד וניתוח מידע בכמויות גדולות. המשתמש נהנה מיכולות עיבוד In-Memory אדירות על דטה סנטר בענן אשר מקטין את השימוש במשאבי מחשוב פנים-ארגוניים ובזכות ארכיטקטורת Grid iPaaS מקבלת שרידות וזמינות גבוהות ואמינות".

לפלטפורמת IConduct התקנות ויישומים רבים של ממשקים ותהליכים עסקיים מורכבים וקריטיים למגוון מערכות אפליקטיביות בכל אספקט עסקי, במגוון ענפים כולל הגנת סייבר, היי-טק, ייצור, מסחר, שירותים ועוד. למערכת מעל 140 קונקטורים למערכות מידע עסקיות, בסיסי נתונים, סוגי קבצים וטכנולוגיות גנריות כגון REST ו-SOAP.

"מאז התחלנו בשיווק המערכת, חווינו אימוץ מהיר מצד השוק בישראל והיום IConduct משרתת רק בישראל מעל 100 לקוחות כגון סייברארק (CyberArk), אאוטבריין (Outbrain), סלברייט (Cellebrite), מלאנוקס (Mellanox), אדמה (אגן מכתשים), אבן קיסר, MSC ספנות ועוד", אמר סגל.

רמי איזנברג, מנהל תחום מערכות מרכזיות ב-NessPRO, ציין כי "הטכנולוגיה של מערכת IConduct, הארכיטקטורה שלה, מנוע האינטגרציה וההתמקדות בפן העסקי, מאפשרים לחברות להגיע להישגים ניכרים תוך חיסכון במשאבים ובהוצאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים