אלעד מערכות תייצג את פתרונות ClickDimensions בישראל

ClickDimensions מספקת פתרון Marketing Automation המותאם ל-Microsoft Dynamics CRM

עדי גולן, סמנכ"לית המכירות והפיתוח העסקי באלעד מערכות. צילום: ניב קנטור

אלעד מערכות חתמה על הסכם שותפות עם ClickDimensions, המתמחה בתחום האוטומציה של השיווק (Marketing Automation). במסגרת ההסכם, חטיבת התוכנה של אלעד תהיה אחראית על שיווק, מכירה ויישום פתרונות ClickDimensions תוך מיקוד בארגוני SMB ואנטרפרייז בישראל.

ClickDimensions הינה שותף מוסמך של מיקרוסופט (Microsoft). פתרון החברה מתממשק בקלות עם Microsoft Dynamics CRM החל מגרסת 2011 ומעלה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא ארגוני אנטרפרייז עולמיים כגון חברות טכנולוגיה מובילות, חברות רכב, ארגוני ספורט ועוד.

פתרון האוטומציה מותאם ל-Microsoft Dynamics CRM ומופעל באופן אינטגרטיבי מתוך הפתרון, כאשר ניתן ליישמו בענן או בתצורה מקומית (On Premise).

ClickDimensions מספקת יכולות ניהול ותכנון קמפיינים אוטומטיים, התאמה ועיצוב פשוט של תבניות, קליטת לידים ודירוגם, ניטור פעולות משתמשים ברשת ותרגומן לפעולה, ניהול כנסים ואירועים, ניהול טפסים ודפי נחיתה, ניהול סקרים ועוד. יישום הפתרון כחלק מובנה מה-CRM מאפשר הטמעה מהירה וקלה של הפתרון בתוך סביבה מוכרת, ללא צורך באינטגרציה מורכבת.

לייעל את תהליכי השיווק

השימוש ב-ClickDimensions מאפשר לארגונים לאתר לקוחות המתעניינים במוצרים ובשירותים שלהם, להעריך את רמת העניין שהם מגלים ולפעול בצורה המתאימה ביותר.

ClickDimensions מתאפיין בממשק משתמש פשוט וידידותי, המאפשר ליצור בקלות תבניות דוא"ל, טפסים ממוכנים, סקרים וקמפיינים בצורת גרירה (Drag and Drop). בזכות הפתרון של ClickDimensions יכול הארגון לייעל את תהליכי השיווק, להכיר טוב יותר את לקוחותיו הקיימים והפוטנציאליים ולהגדיל את מחזור המכירות שלו.

לדברי עדי גולן, סמנכ"לית המכירות והפיתוח העסקי באלעד מערכות, "בנייה קלה ומהירה של קמפיינים מותאמים ודינאמיים משפרת את זמן התגובה שלנו ומאפשרת לחסוך זמן וכסף רב על תכנון ויישום מורכב של קמפיינים. השימוש בכלי הדיווח והתצוגה המובנים ב-CRM מאפשר לקבל תמונה רחבה ומדויקת בזמן אמת לגבי מאמצי השיווק והמשאבים המושקעים בפעילות השיווק".

"אלעד מערכות בחרה ב-ClickDimensions בגלל החיבור הטבעי שלה ל-Microsoft Dynamics CRM", אמרה גולן. "כמי שמכירים היטב את הפעילות העסקית של הלקוחות שלנו, היה לנו ברור שאנו צריכים להציע להם מוצר פשוט וידידותי, עם פונקציונליות עשירה ומותאמת, אך בעיקר מוצר שהאינטגרציה שלו ל-CRM תהייה פשוטה ומוצלחת".

ClickDimensions, אמרה, "שמופעל מתוך ה-CRM ונראה ממש כמו חלק טבעי שלו, עונה על הדרישה הזאת. אני בטוחה שבעזרת הפתרון של ClickDimensions נוכל להציע ללקוחות שלנו להרחיב את הפרוטפוליו שהם מציעים ללקוחותיהם גם לתהליכי השיווק והמכירה בעולם הדיגיטלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים