טרנד מיקרו השיקה קרן השקעות בסך 100 מיליון דולר

הקרן תשקיע בסטארט-אפים בתחומים כגון האינטרנט של הדברים, האינטרנט של הכול ומציאות רבודה

אווה צ'ן, מנכ''לית טרנד מיקרו

טרנד מיקרו (Trend Micro) הודיעה על הקמת קרן השקעות בסכום של 100 מיליון דולר. ענקית האבטחה מעוניינת להשקיע בחברות בתחומים כגון האינטרנט של הדברים, האינטרנט של הכול ומציאות רבודה.

הקרן תציע לחברות סטארט-אפ מימון, גישה ישירה למרכז מודיעין האיומים שהיא מפעילה ורשת שותפים שמונה מעל 28 אלף חברות. בחברה מעריכים שליווי צמוד של הסטארט-אפים והתוצרים שלהם יחשוף אותה לתובנות חדשות, שישפיעו במידה רבה על תכנון פתרונות הסייבר העתידיים שהיא מפתחת.

אווה צ'ן, מייסדת ומנכ"לית טרנד מיקרו, אמרה כי "החזון שלנו היה מאז ומתמיד להפוך את העולם לבטוח להחלפת מידע דיגיטלי. התפוצצות כמות ההתקנים המחוברים לאינטרנט מדגימה כיצד העולם עובד, חושב ומתנהג. ברור לנו שהאקו-סיסטם בתחום מתפתח ונדרשת עדיין עבודה על מנת להבטיח שארגונים ואנשים פרטיים יוכלו לפעול ולחיות בביטחון במציאות חדשה זו".

"יש לנו היסטוריה של 29 שנים שבהן צפינו בהצלחה טרנדים חדשים לאבטחת כל סוגי סביבות העבודה", הוסיפה צ'ן. "המגה גל הראשון שתפסנו היה גידול שוק המחשוב האישי. הגבנו מוקדם מאוד באמצעות מתן פתרונות הגנה ליחידות הקצה. המגה גל השני שתפסנו היה הענן. סיפקנו פתרונות הגנה לענן מוקדם מאוד ואנחנו מגנים כיום על יותר משני מיליארד שעות פעילות של שירותי רשת של אמזון (AWS) ועוד. אנחנו מאמינים שהמגה גל הבא בפתח, והוא האינטרנט של הדברים. קרן ההשקעות שלנו תעזור לנו לתפוס את ההזדמנות הזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים