לאומי השיק את הבנק הדיגיטלי Pepper לקהל הרחב

הבנק מאפשר לפתוח חשבון ולבצע פעולות בנקאיות ישירות מהמובייל - ללא עמלות ● הטכנולוגיה של Pepper מבוססת על בינה מלאכותית, ומאפשרת לו להתאים תכנים רלוונטיים ללקוח

בנק דיגיטלי חדש. צילום מסך: Pepper

בנק לאומי הודיע כי הבנק הדיגיטלי שלו, Pepper, זמין החל מהיום (ב') לקהל הרחב. הבנק מאפשר לבעל החשבון לבצע פעולות בנקאיות שכיחות מהמובייל, מבלי צורך לגשת לסניף. הוא מצטרף לאפליקציית התשלומים Pepper Pay, שאותה השיק לאומי לפני חודשים אחדים.

הבנק החדש מאפשר לפתוח חשבון, להזמין כרטיס אשראי ופנקסי שיקים, להעביר כספים, לקחת הלוואה, להפקיד לחיסכון, להפקיד שיקים ופעולות נוספות – כולן מהמכשיר הנייד.

ב-Pepper מדדו את זמן פתיחת חשבון עו"ש בו והגיעו לשמונה דקות. הליך פתיחת החשבון יכול להיעשות מכל מקום ובכל זמן שנוח ללקוח, על ידי שיחת וידיאו עם בנקאי. בסיומו מקבל הלקוח עדכון ישירות לנייד אודות מסגרות העו"ש והאשראי שלו. כרטיס האשראי ופנקסי השיקים מגיעים, בחינם, עם שליח עד הבית.

מדובר בבנק ללא עמלות עו"ש ובלאומי טוענים שהוא מאפשר ללקוחות לנהל את כספם טוב יותר ולהבין לעומק על מה בדיוק הם מוציאים את כספם – וכמה כסף.

בינה מלאכותית בשירות הבנקאות

הטכנולוגיה של Pepper מבוססת על בינה מלאכותית, ומאפשרת לו להכיר כל לקוח ולקוח על מאפייניו השונים ולהתאים לו תכנים שרלוונטיים עבורו. בבנק מוסרים שחוויית המשתמש בשירותיו תהיה פרסונלית, "בשונה מכל מה שהכרנו עד עתה בעולם הבנקאות".

למעשה, Pepper מתנהל כמו פיד בפייסבוק (Facebook), שבו ניתן לקבל תוכן מותאם אישית, תובנות צרכניות, השוואות לאנשים דומים, סיכומי הוצאות, ניתוחי הוצאות על בסיס שבועי וחודשי, עדכונים בזמן אמת, טיפים צרכניים ועוד – והכול בשפה פשוטה וידידותית.

חידוש משמעותי נוסף שמציע Pepper הוא להתכתב עם בנקאי בצ'ט בכל שעות היממה – לא כולל שבת. זאת, בנוסף למוקד שירות לקוחות טלפוני, שפועל 24 שעות ביממה שישה ימים בשבוע ושמאויש על ידי בנקאים.

כאמור, Pepper מצטרף לאפליקציית התשלומים החינמית Pepper Pay, שמאפשרת ללקוחות כל הבנקים להעביר כספים לרשימת אנשי הקשר בנייד ללא עמלות. לקראת סוף השנה ישיק בנק לאומי בהדרגה את אפליקציית Pepper Invest, שתאפשר מסחר בניירות ערך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים