אינסטגרם: מעכשיו אפשר להסתיר תמונות ללא הגבלת זמן

יש לכם פרסום ברשת החברתית המצולמת שאתם לא שלמים איתו - אולי תמונה של האקס או משהו אחר שמעורר בכם אי נוחות? מעכשיו תוכלו להכניס את הפוסט הזה לארכיון אישי פרטי בתוך השירות

תוספות וחידושים. אינסטגרם

כבר לפני חודש לערך החלו שמועות על כך שלאינסטגרם (Instagram) יש תכונה חדשה בשרוול. התכונה, המכונה Archive, מאפשרת למשתמשים להסתיר את כל הפרסומים שלהם מכל אדם אחר – או לצמיתות או לזמן מוגבל. כעת התכונה הזו כבר זמינה לכולם, כלומר, המשתמשים יכולים להתחיל להסתיר פוסטים שלהם.

באמצעות התכונה ניתן להעביר לארכיון תמונות או סרטונים מהפרופיל על ידי הקשה על לחצן שלושת הנקודות (…), שממוקם בפינה הימנית העליונה של ההודעה, ולאחר מכן בחירה באפשרות "ארכיון". לאחר ההעברה, פוסטים אלה יופיעו בקטע מיוחד של האפליקציה הממוקם בפינה השמאלית העליונה של הפרופיל של המשתמשים. דף ארכיון זה – וכל הפוסטים שיאוחסנו בתוכו – יהיה גלוי רק למשתמש, שיוכל כשירצה לבחור לבטל את הארכוב של התמונה או הפוסט המסוימים ולשנות זאת על ידי בחירה ב'הצג בפרופיל', או פשוט להשאיר אותם שם לנצח כדי שישמשו רק אותו, באופן אישי.

הסיבות להוספת התכונות רבות – הצורך בהסתרת פרסום שלא זכה ביותר מדי לייקים, אבל שאין למשתמש רצון למחוק לחלוטין מסיבות שונות; תיעוד של אדם שאנחנו לא מעוניינים עוד שתמונתו תפורסם בפרופיל שלנו, אולי בגלל שהוא כבר לא חבר קרוב; או אולי אפילו הקפאת כל הפרופיל מבלי למחוק את תוכנו.

התכונה מזכירה מעט את קטע הזיכרונות (Memories) של סנאפצ'ט (Snapchat), המיועד לשמירת תמונות וסרטונים שהמשתמש תיעד, אך לא בהכרח רוצה לשתף עם חברים או לפרסם כ-Story. ההבדל היחיד הוא שבאינסטה, שלא כמו בסנאפצ'ט, המשתמש לא יכול לפרסם ישירות לתיקיית הארכיון – כלומר, התמונה חייבת להיות ציבורית, לפחות לשנייה, על מנת שניתן יהיה להוסיף אותה לארכיון. מסיבה זו התכונה תשתמש כנראה פחות כגלריה אישית ותהיה יותר על תקן מקום לשמור בו פוסטים שהמשתמשים לא ירוצו שיופיעו עוד בין פרסומיהם. פשוט כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים