האם הדור השני של מכשירי ה-Pixel של גוגל קרוב יותר ממה שחושבים?

פרסומים באתרי ספקולציות מביאים בשורות מפורטות יותר למסתקרנים אודות החידושים הצפויים של ענקית הטכנולוגיה ממאונטיין וויו

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

הערכה הרווחת עד כה הייתה שגוגל (Google) תכריז על מכשירי הטלפון החדשים שלה בסתיו הקרוב, בעוד כשלושה חודשים, אבל לאחרונה החלו להופיע באתרים של אפליקציות מבחן תוצאות המתייחסות, כך נראה, למכשירי ה-Pixel 2. למעשה, מהדיווחים הללו כבר אפשר להבין פחות או יותר את המפרטים של המכשירים הבאים, או לפחות של XL2.

תוצאות המציגות את המפרט העתידי

התוצאות של המכשיר המסוים הזה הופיעו באתר האפליקציה הגרפית GFXBench, ומהמפרט שמלווה את התוצאות הללו ניתן להבין שמדובר במכשיר עם מסך בגודל 5.6 אינץ', שמציע רזולוציה קצת מוזרה של 2,560×1,312 שתספק את יחס ההיבט המודרני 18:9, אם כי זה גם אומר קצת פחות פיקסלים לשימוש לעומת הדור הקודם, שביחס היבט של 16:9 הציע 2,560×1,440 פיקסלים, או 2K סטנדרטיים.

מעבר לכך אמורים מכשירי הדגל החדשים של גוגל להגיע עם המעבד המוביל של קוואלקום (Qualcomm), הלו הוא Snapdragon 835, בו שמונה ליבות עיבוד במהירות 2.4 ג'יגה-הרץ, וזאת לצד השבב הגרפי Adreno 540.

המכשיר גם אמור להגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, אבל במקרה הזה בהחלט ייתכנו מודלים שונים.

בנוסף, לפי הנתונים המוצגים באתר, גוגל אינה מתכוונת להחליף את המצלמות מהדור הראשון, והיא תמשיך להסתפק במצלמת 12 מגה-פיקסל יחידה מאחור ומצלמת 8 מגה-פיקסלים מלפנים.

כאמור, עדיין לא ברור מתי אכן תכריז גוגל על המכשירים החדשים, שגם הם אמורים להיות מיוצרים בעבורה על ידי HTC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים