אמזון משיקה חנות רשת לפי טעם אישי

אם לא קניתם עד היום מספיק באמזון, My Mix תציע לכם עוד פיתויים, הפעם ספציפיים בעבורכם - כדי שתרכשו יותר, ודברים שאמורים להתאים לכם יותר מהאתר הכללי

אמזון. צילום: BigStock

בשקט בשקט השיקה באחרונה אמזון (Amazon) את My Mix – חנות רשת שמציעה לקונים הצעות מותאמות אישית של מוצרים שהם עשויים לרצות לקנות. מוצרים שיכולים להיות נחשקים בעבור הלקוח המסוים.

My Mix מהווה תוספת ל-Interesting Finds של אמזון – חנות המתנות שהושקה בשנה שעברה, המספקת חוויה דמוית פינטרסט (Pinterest), שמאפשרת ללקוחות להיחשף למוצרים ברחבי האתר העצום של אמזון. גם Interesting Finds צמחה ממוצר קודם, שנקרא Amazon Stream, ואף היא היוותה חלק מהמאמצים שמשקיעה אמזון בכדי להפוך למקום שבו הקונים גולשים ומקבלים השראה, במקום מקום שאליו הם מגיעים בכדי לחפש מוצרים שהם כבר יודעים שבכוונתם לרכוש. במילים אחרות – הענקית מחפשת דרך לגרום לגולשים לשלוח את ידיהם לארנקים גם כשהם ממש לא תכננו לעשות זאת.

פיתוח My Mix התגבש בחודשים האחרונים והחל בדף פשוט, שהכיל שלוש קטגוריות בלבד – נשים, גברים וכיף. כעת מציעה החנות מוצרים ביותר מ-20 מדורים שונים. יצוין שההתאמה האישית של הקניות לא מתחבאת עוד תחת תפריטים נסתרים, אלא מופיעה בהבלטה בחלק העליון של אתר אמזון, בבאנר גדול.

באגף האישי מוצעים לגולש מוצרים בתוך דפי הקטגוריות שלו – שיכולות להיות נרחבות ממש, כמו נשים או כושר, או נישתיות יותר. לצורך יצירת זירת קניות נוחה ומותאמת, ניתן להכניס למועדפים הן את הפריטים והן את החנויות שהלקוח מחבב, כשהם נשמרים בסעיף הלבבות שלי (My Hearts), כך שאפשר לחזור אליהם בקלות מאוחר יותר. לחילופין, ניתן לרכוש פריטים באופן מיידי, על ידי לחיצה על פרטי המוצר.

ההצעות של My Mix אמורות להיות טובות יותר מההמלצות באתר הבית של אמזון, שקשורות לרכישות העבר של המשתמש ולהיסטוריית הגלישה שלו, ושהפכו להיות סתם תזכורת נטולת מעוף לדברים שהוא כבר קנה או שכדאי לו לרכוש, על פי ניסיון העבר. My Mix, לעומת זאת, אמורה להציע לגולש הספציפי פריטים ייחודיים וחדשים, שיכולים להפוך את חוויית הקניות שלו להרבה יותר כייפית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים