דל הכריזה על מחשבים שולחניים חדשים לשוק הגיימינג

החברה הכריזה על שלושה מחשבים חדשים במשפחת ה-Inspiron שלה ● מטרתה: דריסת רגל בשוק המתחזק הזה

משחקים בשוק. אילוסטרציה: REDPIXEL.PL/BigStock

שוק המחשבים השולחניים המיועדים בעיקר למשחקי מחשב, הוא אחד השווקים הלוהטים ביותר כיום בשוק המחשוב, במיוחד עם הכניסה של המציאות הוירטואלית לתמונה, תרתי משמע.

כעת, על רקע תערוכת Computex השנתית, מציגה דל (Dell) מספר מחשבים חדשים שאמורים להקנות לה דריסת רגל בשוק המתחזק הזה.

החברה הכריזה על שלושה מחשבים חדשים במשפחת ה-Inspiron שלה, כשהראשון בהם הוא Inspiron Gaming Desktop, שמבוסס על מעבדי ה-Ryzen מרובי הליבות החדשים של AMD שאחד ההיבטים שלהם הוא טכנולוגיה בשם SenseMI – שממטבת את צריכת הכוח, ניתוב המטלות השונות ומהירויות השעון של הליבות, כדי לספק את הביצועים הטובים ביותר בהתאם לעומס העבודה, אך תוך התחשבות בצריכת החשמל.

דל מציעה עבור המחשב מספר אפשרויות בחירה, כולל ספק בעוצמה של עד 850 וואט כדי לספק תמיכה למערכת בה משולבים שני כרטיסי מסך, שמציעים גם תמיכה ב-VR, זיכרון שמגיע עד 32 ג'יגה-בייט, תמיכה בערוצי מוזיקה באיכות 7.1, כונני SSD ועוד. המחשב מציע גם עיצוב ייחודי מבחוץ, והוא יהיה זמין כבר בשבועות הקרובים תמורת מחיר התחלתי של 600 דולר.

כן הכריזה החברה על שני מחשבי AIO. אחד מהם הוא Inspiron 24 500 שמציע מסך 24 אינץ' ברזולוציית FHD שמבוסס גם הוא על המעבדים החדשים של AMD, וכן על כרטיס המסך החדש שלה, AMD Polaris RX500.

לפי החברה מדובר במחשב שמיועד לתת ביצועים מיטביים בעומסי עבודה בהם הזרמת וידיאו היא הדבר העיקרי, וזאת באמצעות יישום בשם SmartByte שפותח עבורה באופן קנייני שאמורה לספק קדימות לנתוני התצוגה על חשבון מידע אחר בתעבורת הרשת, וזאת כדי להימנע מכניסה למצב של חציצה. המחשב תומך באפשרות לשני כונני אחסון, שניהם מבוססי SSD, ועלותו הבסיסית תהיה 700 דולר.

מחשב ה-AI הנוסף הוא Inspiron 27 7000 שמציע שוליים דקיקים במיוחד מסביב למסך ה-27 אינץ' שלו, שמציע לבחירה גם רזולוציית 4K לצד רזולוציית ה-FHD הרגילה. מעבר לכך הוא מזכיר מאוד את ה-Inspiron 24 5000 המוזכר לעיל. המחיר ההתחלתי 1,000 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים