נטפליקס ופרטנר הודיעו על שיתוף פעולה בישראל

השותפות החדשה תאפשר גישה ישירה לשירות נטפליקס באמצעות שירות הטלוויזיה החדש של פרטנר, שיושק בשבועות הקרובים

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

קבוצת פרטנר ונטפליקס (Netflix) הודיעו היום (ב') על שותפות בין החברות, שתאפשר גישה ישירה לשירות נטפליקס באמצעות שירות הטלוויזיה החדש של פרטנר, שיושק בשבועות הקרובים.

פרטנר היא החברה הראשונה בישראל שתציע את שירות נטפליקס באופן מובנה בממיר, ותאפשר את חוויית השימוש למנויים, עם העלאה מהירה של השירות ועם נוחות של גישה ישירה לנטפליקס בלחיצת כפתור מהשלט.

לקוחות הטלוויזיה של פרטנר המנויים לנטפליקס ייהנו מגישה ישירה למגוון רחב של תוכן מקורי ורכש בינלאומי של נטפליקס, כולל סדרות טלוויזיה, סרטים ותעודה, באיכות שידור Ultra HD ,HD ו-4K, תמיד ללא פרסומות.

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר. צילום: סיון פרג'

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר. צילום: סיון פרג'

לדברי מריה פרראס, סגנית נשיא לפיתוח עסקי בנטפליקס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, "הצרכנים הישראלים הראו הרבה התלהבות מהתכנים של נטפליקס, מאז נכנסנו לישראל לפני קצת יותר משנה. עם יותר מ-1,000 שעות של תוכן מקורי של נטפליקס ב-2017, אנחנו שמחים לעבוד ביחד עם פרטנר, ולהציע דרך חדשה ללקוחות ליהנות מהשירות, בגישה ישירה ונוחה".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, אמר כי "אנחנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שנכנסת לשותפות עם נטפליקס. בקרוב מאוד, לקוחותינו יוכלו ליהנות משיתוף פעולה אסטרטגי זה".

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, הוסיף כי "זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של נטפליקס".

פרטנר ונטפליקס יכריזו על פרטים נוספים בנוגע לשותפות בין החברות בקיץ הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים