HP השיקה בישראל סדרת מדפסות A3

הסדרה כוללת טכנולוגיות הדפסה חדישות ויישומי אבטחה ● HP מעוניינת לכבוש באמצעותה נתח שוק שהיא לא מובילה בו - של ההדפסה המשרדית בגודל זה

אחת המדפסות בסדרה החדשה של HP. צילום: יח"צ

HP השיקה בסוף השבוע בתל אביב את סדרת המדפסות הרב שימושיות החדשה שלה, בגודל A3. באמצעות הסדרה החדשה מעוניינת החברה לכבוש נתח שוק שהיא לא מובילה בו – של ההדפסה המשרדית בגודל זה.

הסדרה החדשה, שהשקתה העולמית בוצעה לפני כחודשיים בלונדון, כוללת 54 דגמים ותת דגמים. מלבד טכנולוגיות הדפסה מתקדמות, שלדברי החברה הוטמעו במדפסות לאחר פיתוח ממושך, היא כוללת יישומי אבטחה.

על מנת להתמודד עם הגידול בהיקף איומי הסייבר על הסביבה העסקית, הטמיעה HP בסדרה החדשה יישומי אבטחה שהם, לדבריה, מהמתקדמים הקיימים כיום בשוק. בחברה מציינים כי בהתחשב בכך שמדפסות רב שימושיות מופעלות כיום בדומה למחשבים, ובכך שפחות מ-2% מתוך מאות מיליוני מדפסות בעולם מצוידות ביישומי אבטחה, היכולת לאפשר הדפסה מאובטחת הפכה לצורך בעל חשיבות עליונה עבור השוק העסקי.

לדברי החברה, יישומי האבטחה המוטמעים במדפסות החדשות נועדו להגן על המוצרים עצמם, על המידע המועבר אליהן ועד המסמכים המודפסים. הם יוצרים כמה שכבות של אבטחה, שדרושות כדי להתמודד עם איומים מתקדמים.

שלושה דגמי PageWide ו-13 דגמי LazerJet

ב-HP ציינו שסדרת המדפסות, שכוללת שלושה דגמי הדפסה בשיטת PageWide ו-13 דגמי LazerJet, עושה שימוש ב-HP Smart Device Services – שירות באמצעות הענן, שמספק זמן תפעול מרבי בזכות יכולות דיאגנוסטיקה, תפעול תקלות המותאם למוצר ויכולות תיקון תקלות מרחוק.

כמו כן, לדבריהם, הדפסת PageWide – שמשתמשת ביתרונות המהירות של הלייזר והאיכות של הזרקת הדיו – הופכת את ההדפסה בצבע למשתלמת יותר, תוך שמירה על זמני הדפסה טובים – של בין 35 ל-80 עמודים לדקה. עוד ציינו ב-HP כי שיטה זו חסכונית יותר בחשמל, וצורכת עד שביעית מהאנרגיה הנצרכת על ידי מדפסות לייזר צבעוניות בקטגוריה. היתרונות הללו גם גורמים לכך שהמדפסות הן "ירוקות" ובעלות השפעה סביבתית נמוכה ביותר.

לדברי מיקי רוסלר, מנהל תחום ההדפסה ב-HP ישראל, "נושא האבטחה הוא חשוב ביותר, שכן מדפסות יושבות על הרשתות הארגוניות וניתן לחדור דרכן למידע הארגוני. גם ברשת שהיא מאוד מאובטחת, נקודת קצה לא מאובטחת אחת מסכנת את הארגון. אנחנו משקיעים רבות כדי לטפל בהגנה".

אבי סיידון, מנהל המוצר של מדפסות ה- PageWideב-HP ישראל, אמר כי "הטמענו במדפסות טכנולוגיית הדפסה שמזהה חדירה ויכולת ריפוי עצמי. כמו כן, יש הצפנה בכוננים הקשיחים של המדפסת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים