HPE הציגה מחשב עם זיכרון של 160 טרה-בייט

"המכונה" מסוגל לנתח מידע בנפח שווה למה שמוצאים בדרך כלל ב-160 ספרים, ולעשות זאת כאילו הוא מנתח את כל 160 הספרים הללו בו זמנית

גם הניסיון שלה לא עזר. מג ויטמן. צילום: drserg/BigStock

HPE הציגה אבטיפוס למחשב שמציע לא פחות מ-160 טרה-בייט של זיכרון עבודה. מערכת ההפעלה של המחשב, שזכה לכינוי המכונה (The Machine), מבוססת על לינוקס (Linux) ולפי החברה הוא מתעדף זיכרון על פני עוצמת עיבוד כדי להציע עיבודי נתונים מהירים במיוחד. HPE מסרה שהוא מסוגל לנתח מידע בנפח שווה למה שמוצאים בדרך כלל ב-160 ספרים, ולעשות זאת כאילו הוא מנתח את כל 160 הספרים הללו בו זמנית.

בניית המחשב הזה בוצעה מתוך מחשבה שעיבוד נתונים או אנליטיקה שמבוצעים על סמן זיכרון יובילו בסופו של דבר לתוצאות טובות יותר מאשר המערכות הקיימות. למעשה, ב-HPE טוענים שפרויקט תעדוף הזיכרון יוביל לכך שבסופו של דבר נגיע לעידן בו מאגר הזיכרון שיעמוד לרשות המחשבים יהיה "כמעט בלתי מוגבל".

"הסודות לפריצת הדרך המדעית הגדולה הבאה, לחדשנות משנת תעשייה או טכנולוגיה משנת חיים, מסתתרת בתובנה פשוטה שנמצאת מאחורי הרים של נתונים שאנחנו יוצרים בכל יום. בכדי למצות את ההבטחה הזו אנחנו לא יכולים להסתמך על הטכנולוגיות של האתמול, אנחנו זקוקים למחשב שנבנה בהתאמה לעידן ה-Big Data", אמרה מנכ"לית החברה, מג וויטמן.

HPE

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים