HTC הכריזה על מכשיר הדגל החדש שלה – HTC U11

החברה הפתיעה בשילוב של תכונה חדשה וראשונית אי פעם בטלפונים חכמים - קצוות ניתנים ללחיצה

HTC U11. צילום: אתר החברה

HTC הכריזה היום (ג') על מכשיר הדגל החדש שלה, HTC U11, וכמו בעבר מפתיעה החברה עם שילוב של תכונה חדשה וראשונית אי פעם בטלפונים חכמים וזה קצוות ניתנים ללחיצה.

החברה שילבה במסגרת של המכשיר, בחלק התחתון של צד ימין ושמאל, חיישנים שמסוגלים לזהות לחיצות קלות ולחיצות ארוכות ולהתאים את הלחיצות הללו לביצוע פעולות כאלו או אחרות, גם בהתאם לאפליקציה בה משתמשים באותו רגע.

כך לדוגמה, ניתן לקבוע שלחיצה קלה תבצע החלפה באפליקציית הצילום בין צילום במצלמה האחורית לצילום במצלמה הקדמית, ושלחיצה ארוכה תבצע צילום בפועל.

ב-HTC טוענים שהאפשרות הזו ללחוץ על צדדי המכשיר תפעל היטב גם אם המשתמש יילבש כפפות, גם אם את המכשיר יעטוף ציפוי מכן מגומי, וגם מתחת למים. כן, ניתן להשתמש במכשיר גם בתחת המים לכמה דקות בזכות עמידה בתקן IP67.

שימוש מוגבל משהו

כן טוענים בחברה כי מדובר בחיישנים מספיק חכמים כדי להבדיל בין לחיצות שמבוצעות בפועל ובאופן רצוני לבין לחיצות שיכולות להתבצע באופן מקרי, לדוגמה כשהמכשיר נמצא בכיס של מכנס ג'ינס צמוד.

ביולי, לאחר השקת המכשיר בפועל, תשחרר HTC אפליקציה בשם Edge Sense שתאפשר למשתמשים להגדיר את האפליקציות בהן הם ירצו להשתמש בלחיצות, וגם מה הן יעשו במקרה של לחיצה מהירה או ארוכה. בינתיים, עד אז, השימוש בתכונה הזו יהיה מוגבל משהו.

ביולי תשלב החברה במכשיר לצד התמיכה הטבעית ב-Google Assistant, בגין מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1, גם תמיכה בעוזרת החכמה של המתחרה, Alexa, של אמזון (Amazon) והן יוכלו לפי HTC לפעול זו לצד זו.

להעשיר את איכות האודיו

עוד דבר מעניין הוא שבמכשיר משולבים לא פחות מארבעה מיקרופונים שמטרתם מצד אחד לעזור מאוד בביטול רעשים מיותרים מסביב, וגם כדי להעשיר את איכות האודיו בזמן שמקליטים סרטון וידיאו עם המכשיר.

יציאות אוזניות בגודל 3.5 אינץ' אין, כי ב-U11 יש מחבר USB Type-C, אבל החברה תספק יחד עם המכשיר מתאם שיאפשר שימוש באוזניות סטנדרטיות.

החלק האחורי במכשיר החדש מצופה זכוכית במקום גוף המתכת בהם השתמשה החברה עד עתה במכשירי הדגל שלה, וגם הפאנל הקדמי מצופה בזכוכית הגנה Gorilla Glass 5.

גודל המסך הוא 5.5 אינץ' והוא מציע רזולוציית 2K. המערכת על שבב היא ה-Snapdragon 835 החזקה של קוואלקום (Qualcomm), שמתחילה לצוץ יותר ויותר במכשירים חדשים, והוא מצויד בזיכרון עבודה בנפח 4 ג'יגה-בייט, כשזיכרון האחסון המובנה הינו בנפח 64 ג'יגה-בייט.

בהמשך השנה אמורה החברה להשיק דגם נוסף במהדורה מוגבלת שיציע 6 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-128 ג'יגה-בייט אחסון.

ההשקה תתבצע באופן מתגלגל, כשארצות הברית היא היעד הראשון שם הוא אמור להימכר ב-649 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים