“ארגונים מחפשים פחות ספקים ויותר שותפים אסטרטגיים"

"הם רוצים להפחית את מספר ספקי ה-IT שאיתם הם עובדים, ושאלה יהיו בעלי יכולת גדולה יותר", אמר דיוויד גולדן, נשיא דל EMC, והכריז על הדור ה-14 של שרתי החברה

דיוויד גולדן, נשיא דל EMC. צילום: אור יעקב

"ארגונים מחפשים להפחית את מספר ספקי טכנולוגית המידע שאיתם הם עובדים, ושאלה שיישארו יפתחו איתם יחסים אסטרטגיים ויהיו בעלי יכולת גדולה יותר", אמר דיוויד גולדן, נשיא דל EMC. "בסופו של דבר, העסקים מחפשים פחות ספקים ויותר שותפים".

גולדן אמר את הדברים בכנס Dell EMC World 2017, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס. בהתייחסו למיזוג בין שתי חברות הענק הוא ציין כי "המיזוג הפתיע רבים, שתהו מה יקרה כתוצאה ממנו. שתי החברות הצליחו להתחיל לעבוד כחברה אחת די מהר לאחר המיזוג ומאז מתקדמות ביחד".

"חצינו נקודת מפנה", הוסיף. "הלקוחות המשותפים שלהם המרוצים מכך שהחברה המאוחדת מספקת מגוון רחב יותר של מוצרים, שירותים וחדשנות טכנולוגית".

הוא ציין כי "המיקוד של דל EMC הוא במשחק ארוך הטווח". גולדן מעריך שבתוך 3-5 שנים, הקונסולידציה בשוק תהיה הרבה יותר מקיפה מאשר כיום, "מה שמעמיד את דל EMC במעמד ייחודי, כפלטפורמת תשתית רחבה".

שרתי PowerEdge – הדור הבא

גולדן היה זה שהכריז בכנס על הדור ה-14 של שרתי PowerEdge של דל EMC, שמכילים עדכונים שקשורים לדטה סנטר. השרתים האלה צפויים להימסר בקיץ הקרוב.

בשרתים, המבוססים על מעבדי Xeon של אינטל (Intel), יש מגוון רחב של ממשקי API ופתרון ניהול החומרה של החברה, OpenManage. הטווח כולל גידול של 1,900% באחסון לא נדיף בהשוואה לקודמו, שאמור לשפר את ביצועי היישום ואת זמן התגובה.

המערכת כוללת יכולת ניהול מאוחדת וקונסולת דטה סנטר וירטואלי, המאפשר ניהול שרת, ניטור הדטה סנטר, פתרון בעיות, מיטוב זמן הפעולה, תיקון ויעילות צריכת חשמל וצפיפות מחשוב. התכונות כוללות OpenManage Enterprise, עדכון של iDRAC 9, מערכות תיקון ProSupport ו-SupportAssist, וכן יכולת ניהול קירור אוטומטי.

בדור החדש גם תכונות אבטחה שנועדו מניעת פגיעה בשרתים, כמו יכולת נעילת מערכת, כדי למנוע מפורצי סייבר לשנות אותה, ומחיקת נתוני המשתמש כאשר השרת מפסיק לפעול

מפרטים נוספים של המוצר עדיין לא נחשפו, אבל גולדן הצהיר כי "יכולת המדף תהיה הליבה של הדור ה-14".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים