בינת תטמיע מערכות תקשורת של סיסקו באסותא אשדוד

החברה גם תשדרג את מערך התקשורת במרכזים הרפואיים הנוספים של אסותא - ארבעה בתי חולים ושלושה מתחמי מרפאות ● ההיקף הכולל של הפרויקט: 17 מיליון שקלים

חן אזולאי, סמנכ"ל בכיר למכירות ופרויקטים אסטרטגיים בבינת תקשורת מחשבים

בינת תקשורת מחשבים תקים פלטפורמת תקשורת, טלפוניה ומוקדים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד. הפלטפורמה מתבססת על מוצרי סיסקו (Cisco).

בינת תספק לאסותא שירותים לתכנון, הקמה, והטמעה של מערך התקשורת והטלפוניה בבית החולים החדש, שצפוי להתחיל לפעול מאוחר יותר השנה. זאת, לצד תחזוקה של מערך התקשורת לתקופה של חמש שנים.

בנוסף, בינת תשדרג את מערך התקשורת במרכזים הרפואיים הנוספים של אסותא, הכוללים ארבעה בתי חולים ושלושה מתחמי מרפאות. הפרויקט החל באחרונה וצפוי להסתיים בנובמבר 2017. היקפו הכולל מוערך בכ-17 מיליון שקלים.

הפתרון אותו מטמיעה בינת בבית החולים באשדוד כולל בין השאר: פתרונות טלפוניה, רשת אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi), תקשורת, אבטחת מידע, מתגי ליבה ומתגי קצה.

המערכת שתוטמע בבית החולים תספק טלפוניה מנהלתית לשגרה, טלפוניה משולבת PTT לשעת חירום, ופתרון למוקד השירות וזימון התורים של בית החולים.

רשת האינטרנט האלחוטי במתחם בית החולים מיועדת לכיסוי של קמפוס בית החולים בשטח כולל של 70 אלף מטר מרובע – כולל מבנה אשפוז מרכזי בן תשע קומות, מבנה מכונים ומרפאות בן שבע קומות, ועוד.

רשת האינטרנט האלחוטי מיועדת לתמוך בחיבור לרשת בית החולים של כלל הציוד הרפואי והאפליקציות שבשימוש הצוותים הרפואיים, ובנוסף חיבור לרשת של צוותי המנהלה בבית החולים.

דרור אדמון, ראש אגף טכנולוגיות ומחשוב באסותא מרכזים רפואיים

דרור אדמון, ראש אגף טכנולוגיות ומחשוב באסותא מרכזים רפואיים

דרור אדמון, ראש אגף טכנולוגיות ומחשוב, אסותא מרכזים רפואיים, אמר כי "בית החולים באשדוד קם כבית החולים הדיגיטלי הראשון במדינת ישראל, המייצר חיבור הדוק בין הטכנולוגיה ובין העשייה הרפואית והמנהלתית המתבצעת בין כתליו".

"כלל התהליכים בבית החולים עברו מחשבה ותכנון מחדש, כאשר שילבנו במרביתם פתרונות טכנולוגיים שמטרתם לייצר גם טיפול רפואי טוב ומתקדם יותר וגם חוויית שירות משופרת".

הוא הוסיף כי "מטרה נוספת שלנו היא למנף את הטכנולוגיה כדי לייצר התייעלות של תחומי התפעול בבית החולים החדש, ולהשתמש בטכנולוגיה כדי לייצר מנוף שיאפשר לנו לספק יותר רפואה בפחות משאבים".

לדברי חן אזולאי, סמנכ"ל בכיר למכירות ופרויקטים אסטרטגיים, בינת תקשורת מחשבים, "זהו בית החולים הציבורי החדש הראשון שנבנה בישראל ב-40 השנים האחרונות. התשתיות הטכנולוגיות שאנו מניחים בבית החולים יהיו הבסיס שעליו תיושם ותופעל תפיסת בית החולים הדיגיטלי, ששם במרכז את ההנגשה של הטיפול והשירותים הרפואיים באמצעות הטכנולוגיה".

"הפתרון שניישם בבית החולים ישמש תשתית להקמה של מערך יישומים דיגיטליים מתקדמים בממשקים שבתוך בית החולים, ובממשקים של בית החולים והמטופלים. לא רק שהפרויקט ייצור פלטפורמה לבית חולים דיגיטלי, אלא הוא גם יאפשר חיסכון משמעותי בעלויות התפעול של המערכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים