Smart Drawer: שדרוג משמעותי למגירת האפליקציות

בלגאניסטים מלידה? הכירו אפליקציה שלא נבהלת מחוסר סדר וניקיון, ועושה את העבודה שלה בכזו נונשלנטיות וברמת דיוק גבוהה עד מאוד

Smart Drawer

בלב, רובנו מחפשים שהחיים שלנו כן יהיו מסודרים, גם אם זה אומר שהם יהיו קצת יותר מרובעים ממה שאנחנו מוכנים להודות שאנו מעוניינים בכך.

הרי אנו מצפים למצוא את הגרביים במגירה המתאימה, את משחת השיניים בכוס שלה לצד הכיור באמבטיה, את הספר שקוראים ליד המיטה או במטבח, וששולחן העבודה שלנו יהיה מספיק מסודר כדי שנמצא את הפתקים שכתבנו דווקא על נייר, את הרגליים, וגם הידיים ונוכל להקליד את הסקירה הזו למשל.

האפליקציה שעולה הפעם על הפרק, לסביבת האנדרואיד, שאמורה להתאים לכל מכשיר פחות או יותר שנמצא בשוק ומריץ את מערכת ההפעלה של גוגל (Google), עושה סדר במגירת האפליקציות.

גם אם אינכם מאלו שמרבים להוריד אפליקציות, היא עדיין תעזור לכם לאתר בקלות רבה יחסית את האפליקציה שאתם צריכים, כשאתם צריכים, ובלי העלות שבאה לידי ביטוי בסגנון של מריחת אייקונים על עמודי בית לכל צד וכיוון או בקבוצות שבלתי אפשרי כבר להבין מה יש בהן.

העשירייה הגדולה

האפליקציה, Smart Drawer, היא למעשה נגזרת מ-Smart Launcher 3 שהיא משגר וערכת נושא מלאים לסביבת האנדרואיד.

המפתחת של המשגר הזה, Smart Launcher Srl, החליטה להפוך את מגירת האפליקציות לאפליקציה נפרדת, ולמעשה טוב שכך, מבחינתה אבל גם מבחינתי. למה? כי כבר עכשיו אני רוצה לספר לכם שזו אפליקציה שמועמדת להיכנס לרשימת 10 האפליקציות שאני לא יכול בלעדיהן.

מדוע? כי היא עושה את העבודה שלה בכזו נונשלנטיות, שעוד לפני שאתם אומרים "קפטן ג'ק מפליג למרחק", כבר כל האפליקציות מסודרות להן בקבוצות במגירות שלהן, כשרמת הדיוק גבוהה עד מאוד, וגם אם היא לא בדיוק ברמה של 100%, היא מאוד קרובה לשם.

למה הכוונה? כשמפעילים את האפליקציה היא מיד מפעילה ברקע תהליך בו היא בונה סדרה של תיקיות מוגדרות מראש, כמו "כלים", "משחקים", "מדיה" ו-"הגדרות", ומהר מאוד – מהר מאוד באמת – מחלקת את כל האפליקציות בין התיקיות הללו. אחוז ההצלחה, כאמור, קרוב מאוד ל-100%, ואם זה לא שם בפעם הראשונה, אחרי הרצה או שתיים ייתכן שתראו שעוד כמה צלמיות עברו למקום הנכון.

תמיד טוב להתערב

אבל זה לא אומר שאתם כמשתמשים לא יכולים להתערב. לחיצה רגילה על אפליקציה תפעיל אותה, אבל לחיצה ארוכה פותחת תפריט שממנו אפשר למשוך את האייקון של האפליקציה אל כל תיקייה שרוצים, כולל תיקייה שפותחים באופן אישי, כלומר אם הגדרות ברירת המחדל אינן מספיקות ומרגישים צורך ליצור גם תיקיות אישיות.

כמו כן, מוצאים בתפריט שנפתח אפשרות להוסיף את האייקון של האפליקציה למסך הבית, לשנות את השם, לבחור אייקון אחר ועוד, כולל גם האפשרות להסיר את האפליקציה מהטלפון.

בהגדרות שמופיעות במגירת האפליקציות המשוכללת הזו ניתן גם לבחור את הדרך בה יוצגו האייקונים: לפי מיון שמי, לפי תדירות שימוש או בכלל לפי תאריך ההתקנה – כל אחד בדרך הנוחה וההגיונית בעיניו.

תוספת רצינית של סדר וניקיון

בתפריט זה גם ניתן לגשת להעדפות, שזו רשימת ההגדרות של Smart Drawer שמתייחסת בעיקר לעניינים ויזואליים כמו האייקון של האפליקציה, בחירה היכן יוצג פס הקטגוריות – שמאל או ימין, האם להשתמש בערכות נושא להחלפת הרגע ו/או האייקונים עצמם. לבחור האם לתת למערכת הכללית לשלוט בתצוגה ובכמות האייקונים שיוצגו בכל שורה, או לקבוע זאת ידנית במסגרת הגבולות האפשריים. אפשר גם לבחור אנימציות מעבר שונות.

אבל מה שהכי נחמד הוא שפשוט אפשר להמשיך להשתמש במגירת האפליקציות, ממסך הבית, בדיוק כמו בכל מגירת אפליקציות ברירת מחדל שמגיעה עם הטלפון. כלומר, כיום, כשאפשר לבחור את האפליקציות שהאייקונים שלהן יוצגו כברירת מחדל בתפריט הראשי התחתון של מסך המכשיר, פשוט מאוד להעיף משם את האייקון של אפליקציית ברירת המחדל לפתיחת המגירה, אם היא בכלל קיימת, ולגרור לשם את האייקון של Smart Drawer.

כך שבשורה התחתונה פשוט מקבלים שדרוג משמעותי למגירת האפליקציות בלי לשנות את נהלי העבודה, ועם תוספת רצינית של סדר וניקיון.

לפי המפתחים Smart Drawer אמורה לעבוד עם כל משגר כמעט שיש בסביבה, וניתן לספר פה כי היא אכן עובדת במקביל למגירת האפליקציות במבנה המינימליסטי של דף הבית של Pixel, בו פתיחת המגירה מבוצעת על ידי גרירה של חץ מעל התפריט התחתון הקבוע. והיא עושה זאת היטב.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים