אוניברסיטת תל אביב השיקה תחרות לסטארט-אפים בתחילת דרכם

הפקולטה לניהול השיקה את התחרות, שמיועדת לסטארט-אפים בשלבי ה-Seed של יזמים בוגרי האוניברסיטה ● התחרות פתוחה לכל תחומי הפעילות

הדקאן היוצא. פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה על שם קולר באוניברסיטת תל אביב.

הפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב השיקה את תחרות קולר – סטארט-אפ של מיליון דולר, שתיערך מדי שנה בחודש מאי. שלב הגמר של התחרות הראשונה ייערך ביום שלישי בשבוע הבא, ה-16 במאי.

התחרות מיועדת למיזמים וסטארט-אפים בשלב ה-Seed, בהם לוקחים חלק יזמים שהינם סטודנטים או בוגרים צעירים של אוניברסיטת תל אביב – מהפקולטה לניהול ומפקולטות אחרות. המטרה היא לקדם את המיזמים – הן באמצעות החשיפה בתחרות והן בתמיכה המוצעת לזוכים, במענק ובליווי מקצועי.

תנאי הסף להשתתפות בתחרות הם אבטיפוס (פרוטוטייפ) מוכח ופועל, ובמידה שיש השקעה והכנסה – השקעה חיצונית והכנסה של עד 25 אלף דולר כל אחת.

הסטארט-אפ הזוכה יוכל לבחור בין פרס כספי בסך של 5,000 דולר למענק השקעה לפיתוח המיזם בהיקף של 100 אלף דולר, בתמורה לאחזקה של 10% בחברה, באופן המשקף לחברה שווי התחלתי של מיליון דולר – ומכאן שמה של התחרות. בנוסף, יוכל הסטארט-אפ הזוכה להצטרף לחממת הסטארט-אפים של אוניברסיטת תל אביב ולהמשיך לפתח את המיזם בליווי מקצועי של מנטורים. הצוותים שיזכו במקומות השני והשלישי יקבלו אף הם ליווי וייעוץ של מנטורים.

התחרות פתוחה לכל תחומי הפעילות, כך שהמיזמים יהיו מעולמות תוכן שונים ומגוונים. הסטארט-אפים שניגשו לתחרות השנה עוסקים בתחומים מגוונים, וביניהם משחקי מחשב, פתרונות אונליין, בריאות, עיתונות, תחביבים ונופש.

מתוך 10 החברות שעלו לשלב הגמר בתחרות, חמש החברות המובילות יציגו את המיזם שלהן בפני חבר השופטים, שבין היתר כולל חברים בסגל הפקולטה לניהול, מנהלי קרנות הון-סיכון ויזמים. בין השופטים חברי סגל הפקולטה ניתן למצוא את פרופ' משה צבירן, הדקאן; ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תוכניות ה-MBA בחדשנות ויזמות; וד"ר אריאל סטטנר, חוקר ומרצה לאסטרטגיה, חדשנות ויזמות.

לדברי פרופ' צבירן, "ערכי היזמות והחדשנות הם נדבך חשוב בלימודים ובעשייה הניהולית. תחרות קולר היא חלק מעידוד החשיבה היזמית בקרב תלמידי הפקולטה לניהול ואוניברסיטת תל אביב, ובאה במטרה לסייע ליזמים בראשית דרכם ולאפשר להם לשלב את הרוח היזמית עם הידע והכלים שרכשו במהלך לימודיהם".

ד"ר גינזבורג אמרה ש-"שלבים ראשונים של מיזמים הם קריטיים להצלחה בהמשך ולכן, התחרות שמה דגש על מיזמים בשלב זה. ההשתתפות בתחרות מאפשרת להתנסות באתגרים של העולם עסקי ולחבר בין הלימודים לפרקטיקה, תוך מתן ליווי וסיוע של מנטורים מהתחום האקדמי ומהתעשייה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. א

    מדהים שחברת רמות של אוני׳ ת״א לא הצליחה מעולם לייצר חברה ראויה לשמה וגם אנשי הסגל של ניהול לא הצליחו. אולי זה קל לתת עצות אבל במעשים - לא משהו

אירועים קרובים