איטרניטי תפיץ את פתרון אוקטופאי בישראל

לדברי אמנון דרורי, מנכ"ל אוקטופאי, "כיום רוב חיפוש ה-Metadata מתבצע בתהליך ידני ולא מקיף - הפתרון מאפשר אוטומטיזציה של התהליכים הידניים הללו, והופך עבודה של שעות וימים לשניות בודדות"

אמנון דרורי, מנכ"ל אוקטופאי. צילום: יח"צ

איטרניטי מקבוצת אמן המתמחה באינטגרציה לעולמות ה-BI וה-Big Data, ממשיכה לקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות סטארט-אפ מקומיות.

החברה תייצג בבלעדיות בישראל את המוצר שפותח על ידי אוקטופאי, המאפשר לצוותי BI בארגונים להגיב מהר וביעילות לשינויים ולדרישות, תוך חיסכון בזמן ובמשאבים יקרים. מערכת זו מוטמעת בחברות ענק בשוק הישראלי דוגמת סלקום, כלל ביטוח, ביטוח ישיר ועוד.

הפיתוח של אוקטופאי ממפה באופן אוטומטי את כל המידע הקיים במערכות ה-BI בארגונים ובכל השכבות, מרכז אותם לפלטפורמה אחת ומאפשר חיפוש של כל פרטי Metadata באמצעות מנוע חיפוש חכם ומהיר.

שילוב יכולות אלה מאפשר למומחי ה-BI למצוא בתוך ים הנתונים את מה שהם צריכים תוך שניות בודדות, במקום שעות רבות ואף ימים, ובכך לשפר משמעותית את זמן התגובה ואיכות הטיפול.

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

מבחינת ערכים מוספים, הרי שצוותי BI יכולים להפוך שבועות של עבודה ידנית למספר שעות ולעלות את היעילות, תוך קבלת פרספקטיבה מלאה.

לדברי אמנון דרורי, מנכ"ל אוקטופאי, "מצאנו כי חיפוש וניהול ה-Metadata הארגוני הינו צוואר בקבוק מרכזי הגורם לבזבוז זמן יקר, משאבים וכסף בניהול המידע. הסיבה היא גידול מספר צרכני המידע, ריבוי מערכות מיצרנים שונים וסוגי המידע".

"כיום, רוב חיפוש ה-Metadata מתבצע בתהליך ידני ולא מקיף, ואוקטופאי מאפשרת אוטומטיזציה של התהליכים הידניים הללו".

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, אמר כי "הפתרון של אוקטופאי נועד לעשות סדר בארגז הכלים של צוותי ה-BI בארגונים ולתרום באופן משמעותי לחיסכון בזמן ומשאבים. אנו משוכנעים שארגונים יפיקו ערכים מוספים משמעותיים מהמוצר של אוקטופאי, הן בייעול הפעילות הפנימית של הצוותים והן ביכולת לספק מידע עסקי מדויק ובזמן ללקוחות העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים