תוצאות טובות לגוגל: עליות בולטות בהכנסות וברווח הנקי

החברה סיימה את הרבעון הראשון עם עלייה של 22% בהכנסות וזינוק של 29% ברווח הנקי ● על פי האנליסטים, מדובר בתוצאות בולטות לטובה, בפרט לחברה בסדר הגודל שלה

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

אלפבית (Alphabet), החברה האם של גוגל (Google), סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם גידול חד בהכנסות וברווחיות כאחד, שעקף את התחזיות של האנליסטים. אלה היו כמעט תמימי דעים כי מדובר בתוצאות בולטות לטובה עבור חברה בסדר הגודל הזה.

קולין גיליס, אנליסט של חברות טכנולוגיה ב-BGC, ציין ש-"עבור חברה כמו גוגל, להציג עליות כל כך גבוהות זה הוכחה לאיכות השירותים והמוצרים שהיא מספקת ללקוחות". הוא הזכיר בהקשר זה במיוחד את תחום הפרסום הדיגיטלי.

ואמנם, הנתונים שפרסמה החברה בסוף השבוע מראים כי ההוצאות הכלליות הרבעוניות שלה גדלו ב-21.9% ל-18.18 מיליארד דולר ואילו ההכנסות צמחו ב-22.18% ל-24.75 מיליארד. כתוצאה מכך, הרווח הנקי זינק ב-28.98% ל-5.43 מיליארד דולר והרווח הנקי למנייה – ב-28.41% ל-7.73 דולר.

עוד מראים הדו"חות כי ההוצאות הגולמיות האמירו ברבעון ב-28.07% ל-9.8 מיליארד דולר, הרווח הגולמי גדל ב-18.61% ל-14.96 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 60.42%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-15.41% ל-8.39 מיליארד דולר והרווח זינק ב-22.95% ל-6.57 מיליארד.

רות פורת, מנהלת הכספים של אלפבית, אמרה כי "הביצועים המצוינים של החברה ברבעון הראשון מהווים התחלה נהדרת לשנה. עם גידול דו ספרתי בהכנסות, אנחנו קוצרים את הפירות מההשקעות של החברה בחדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים