ההסתדרות: עובדי נס לא יספקו מענה לתקלות מחשוב אצל לקוחות החברה

נס בתגובה: "אין ולא יהיו צעדים ארגוניים בחברה - והעבודה ממשיכה כסדרה" ● "להנהלת החברה ולעובדיה יש מטרה משותפת, לשמירה על חוסנה של נס ולהמשך פעילות עניפה מול הלקוחות"

מה עם העובדים? אילוסטרציה: Dean Drobot/BigStock

עובדי נס יחלו מחר (ה') בשורה של צעדים ארגוניים ועיצומים אצל לקוחות החברה – בהם משרדי ממשלה, חברות אשראי, קופות החולים והבנקים, כך נמסר מההסתדרות. זאת, "על רקע גרירת הרגליים מצד ההנהלה, במו"מ להסכם קיבוצי ראשון בחברה".

נס מספקת שירותי IT, אינטגרציה ומחשוב למאות לקוחות ממגוון מגזרי המשק. במסגרת הצעדים, שיכללו כינוסי עובדים ואסיפות הסברה, לא יטופלו תקלות במערכות מחשוב של עשרות מלקוחות החברה, ולא תהיה תמיכה בעבודתם השוטפת של הלקוחות – מהנפקת טפסים ואישורים ועד ניהול העבודה הסדירה באמצעות תוכנות שונות.

בנס יש יותר מ-2,000 עובדים המאוגדים בהסתדרות. חלק מהעובדים ממוקמים במשרדי החברה, ואחרים מוצבים באתרי הלקוחות ברחבי הארץ. מההסתדרות נמסר כי "מזה יותר משנתיים וחצי מתנהל מו"מ מול הנהלת החברה על הסכם קיבוצי ראשוני, שישפר ויסדיר את תנאי העסקתם של עובדי נס.

ואולם, לאחר תקופה ארוכה בה הנהלת נס גררה רגליים ולא הביאה להתקדמות המו"מ, למרות הנכונות מצד העובדים – הוחלט על ידי נציגות העובדים, בהודעה שהועברה למנכ"ל החברה – כי אם לא יתקדם המו"מ באופן שיביא לחתימת ההסכם, ממחר יחלו צעדים ארגוניים, שיכללו כאמור, את שיבושי השירותים באתרי לקוחות החברה השונים".

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות. צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות. צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, אמר כי "לעובדי נס מגיע ליהנות מהסדרת זכויותיהם ומביטחון תעסוקתי. הכדור והאחריות נמצאים בידיים של הנהלת החברה. אם היא לא תתעשת, העובדים יחלו בצעדים הארגוניים, אשר יוחרפו עד שהנהלת נס לא תקדם את המו"מ להסכם".

אלון בן הרוש, יו"ר ועד העובדים, מסר כי "עד כה נהגנו באיפוק, מתוך רצון אמיתי להגיע להסכמות לטובת כלל הצדדים. אך נראה שמטרת ההנהלה שונה בפועל מהצהרותיה. אנו קוראים להנהלת נס לשבת עמנו באופן מיידי, לדיון מרתוני עד לסגירת ההסכם. כל התנהלות אחרת תראה לנו כי אלפי העובדים המסורים של נס אינם בראש מעייניה של החברה".

מנס נמסר בתגובה כי "נודע לנו מאמצעי התקשורת על הודעת ההסתדרות בדבר צעדים ארגוניים לכאורה בנס. אין ולא יהיו צעדים ארגוניים בחברה והעבודה ממשיכה כסדרה. להנהלת החברה ולעובדיה יש מטרה משותפת, לשמירה על חוסנה של נס ולהמשך פעילות עניפה מול הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים