אקטיביו תשווק ותטמיע את פתרונות השיווק בענן של אורקל

סוויטת Oracle Marketing Cloud מספקת למנהלי השיווק מערכת מבוססת ענן קלה ליישום, המאפשרת להם לבצע ממקום אחד ניהול וביצוע פשוטים של מכלול תהליכי השיווק הדיגיטלי

אקטיביו

אקטיביו (Actiview), חברה מקבוצת יעל המתמחה ב-BI ,Information Management ו-Analytics, תשווק ותטמיע את סוויטת הפתרונות Oracle Marketing Cloud לשיווק דיגיטלי ואוטומציה של תהליכי השיווק.

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות תשמש אקטיביו נציגה מורשית לייעוץ, שיווק, והטמעה של סוויטת פתרונות אורקל (Oracle) לתחום השיווק.

סוויטת Oracle Marketing Cloud הינה פלטפורמה מבוססת ענן, הכוללת שישה פתרונות, שהמרכזיים בהם: פתרון לאוטומציה של קמפיינים שיווקיים Oracle Eloqua; פתרון לניהול חוויית המשתמש בסביבה רב ערוצית Oracle Responsys; פתרון לאנליטיקה וניהול המידע אודות המשתמשים Oracle BlueKai (DMP); פתרון לאופטימיזציה של תהליכי Web, מובייל ואפליקציות Oracle Maxymiser, ועוד.

סוויטת Oracle Marketing Cloud מספקת למנהלי השיווק מערכת מבוססת ענן קלה ליישום המאפשרת להם לבצע ממקום אחד ניהול וביצוע פשוטים של מכלול תהליכי השיווק הדיגיטלי.

לייצר דוח-שיח רלוונטי ויעיל עם הלקוח

הסוויטה מאפשרת לנהל קמפיינים בקנה מידה רחב ולעשות זאת תוך ייצור חוויה אישית ממוקדת לקוח ואחידה בכלל הערוצים הדיגיטליים. הסוויטה מאפשרת לארגון לחבר בין מידע המצוי אודות לקוחותיו במערכות הארגוניות שלו, ולסנכרן אותם עם מידע המצוי בעולם הדיגיטל, בדגש על רשתות חברתיות ומאגרי מידע חיצוניים נוספים.

ישראל גודל, סמנכ"ל פתרונות Marketing Intelligence באקטיביו, מציין כי "השיווק בכלל, וזה הדיגיטלי בפרט, הופך יותר ויותר למונחה דטה – לא רק כזה הנאסף מתוך הארגון, אלא בעיקר מידע המגיע מהתנהגות הלקוח במרחבי הערוצים הדיגיטליים".

לדבריו, "הצלחה במהלך שיווקי תלויה היום יותר מכל נקודה בעבר ביכולת של הארגון לייצר דוח-שיח רלוונטי ויעיל עם הלקוח, עם אלמנטים חזקים של פרסונליזציה והכרת הלקוח".

"כדי לעשות זאת, הארגון נדרש לנהל ולהשתמש בצורה מיטבית במידע אודות הלקוח, לבצע אנליטיקה, לייצר הזדמנויות בזמן אמת, ולנהל מסעות לקוח בקנה מידה רחב ומתמשך בצורה פשוטה ואוטומטית. הסוויטה של אורקל מספקת למנהל השיווק כלים להפוך את השיווק בדיגיטל מיעד נכסף למציאות יומיומית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים