מיקרוסופט פיתחה כלים שיחברו את נתוני לינקדאין עם Dynamics 365

לפי הערכות, מדובר בפתיחת דלת אל מה שמכונה "מכירות חברתיות", כי באמצעות הכלים החדשים ניתן יהיה לעקוב אחרי קשרים של עובדים בחברה עם עובדים בחברת היעד, ואף לנצל אותם לטובת הארגון

הסוף ל-Stories של לינקדאין

מיקרוסופט (Microsoft) מחברת את הרשת החברתית שלה, לינקדאין (LinkedIn), עם פלטפורמת ה-CRM וה-ERP שלה Dynamics 365.

החיבור אמור לבוא לידי ביטוי בכמה היבטים, כשהראשי מביניהם הוא חיבור כלי מובנה של לינקדאין בשם Sales Navigator ישירות לתוך המערכת של Dynamics 365, כך שהוא יאפשר לאנשי מכירות לקבל גישה מיידית לבסיס הנתונים של הרשת שמכיל כ-500 מליון משתמשים.

כלי נוסף שישולב כעת, וזכה לשם Dynamics 365 for Talent, מיועד לעוסקים בתחום משאבי האנוש, והוא יעניק להם את היכולת לחפש אחר מועמדים חדשים לארגונים שלהם ישירות מתוך הפתרונות המובנים בלינקדאין עצמה, Recruiter ו-Learning, וכן לנהל עובדים לאחר גיוסם במהלך עבודתם בחברה.

מכירות חברתיות

מדובר למעשה במהלך לו הייתה ציפייה בענף מאז רכשה מיקרוסופט לפני כשנה תמורת 26 מיליארד דולר, ולאחר שהציגה כבר בקיץ מספר אפשרויות לקישורים שהיא מקווה ליצור בין הרשת המקצועית לבין מוצרי ה-Office 365 שלה.

לפי ההערכות שנשמעו מדובר בפתיחת דלת אל מה שמכונה "מכירות חברתיות" כי באמצעות הכלים החדשים הללו ניתן יהיה לעקוב אחרי קשרים של עובדים בחברה עם עובדים בחברת היעד, ואף לנצל אותם לטובת הארגון.

כך או כך, נכון לעכשיו הפתרונות הללו יהיו זמינים בפועל רק החל מיולי השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים