שיאומי השיקה את מכשיר הדגל החדש שלה – ה-Mi 6

המכשיר יהיה השני שמגיע לשוק עם המעבד העוצמתי החדש Snapdragon 835, וגם הוא כמו מכשירי קו ראשון ושני אחרים בשוק, מציע זוג מצלמות מאחור

Mi 6 של שיאומי. צילום: יח"צ

שיאומי (Xiaomi) השיקה אתמול (ד') בסין את מכשיר הדגל החדש שלה, Mi 6, והוא בהחלט מרשים.

המכשיר, שמכירתו בפועל תתחיל בסין ב-28 בחודש, יהיה השני שמגיע לשוק עם המעבד העוצמתי החדש Snapdragon 835 וגם הוא, כמו מכשירי קו ראשון ושני אחרים בשוק, מציע זוג מצלמות מאחור.

גם העיצוב של המכשיר מיוחד משהו, והחברה כבר העניקה לו את הכינוי 3D. את שלד מתכת האל-חלד עוטפת זכוכית מוגנת מכל הכיוונים שמעניקה לו, יחד עם פסי הצד, מראה מעט שונה, שגם מרגיש טוב ביד בזכות העובי היחסית דק של המכשיר שעומד על 7.45 מ"מ.

קצת מפתיע לרעה

מסך ה-5.15 אינץ' מציע רזולוציית FHD, ולדעתנו זה קצת מפתיע לרעה. במכשיר דגל ניתן היה בהחלט לצפות לרזולוציית 2K. מצד שני, מספרת שיאומי, המסך יודע לעבוד בבהירות מרבית של 600 ניטים, כך שניתן יהיה לעבוד איתו גם באור יום מלא וחזק.

יחד עם זאת, מבטיחה החברה שהוא יגיב אוטומטי גם תאורה נמוכה כדי להפחית את האור הכחול בתמונה, אבל באופן שלא אמור לפגוע בגוונים ובאיכות הכללית של התמונות והסרטים.

עוד נקודת ציון נאה עבור המכשיר היא כמות זיכרון העבודה שמסתכמת ב-6 ג'יגה-בייט, וזאת לצד בחירה בין 64 ל-128 ג'יגה-ביט זיכרון עבודה מובנה.

Mi 6 של שיאומי. צילום: יח"צ

Mi 6 של שיאומי. צילום: יח"צ

כאמור Mi 6 מציע שתי מצלמות מאחור. שתיהן אמנם מצוידות בחיישן 12 מגה-פיקסלים, אבל עדשה אחת מציעה זווית צילום רחבה במיוחד וכן כוללת מייצב תמונה אופטי, ואילו השנייה היא מצלמת טלפוטו שמשמשת ליצירת זום אופטי אמיתי בשיעור של x2, וזאת בנוסף לאפקט הבוקה שמאפשר לחדד את נשוא הצילום בחלק הקדמי על חשבון טשטוש משהו של הרקע. כמו כן יכולות המצלמות הללו לצלם סרטי וידאו באיכות של 4K. המצלמה הקדמית היא בגודל של 8 מגה-פיקסלים.

הסוללה של המכשיר מציעה נפח עבודה של 3,350mAh עם תמיכה בטעינה מהירה, ומערכת ההפעלה היא אנדרואיד 7.1.1 שמעליה הממשק המוכר והקנייני של החברה.

ישראל תהיה ככל הנראה אחת המדינות הראשונות, להוציא סין, שתקבל באופן רשמי את המכשיר באמצעות היבואנית הרשמית המילטון. זו גם זכתה להכרת תודה של החברה שציינה את ישראל ומספר מדינות נוספות.

המחירים של המכשיר יעמדו על 365 דולר ו-420 דולר בהתאם לכמות זיכרון האחסון. בנוסף תציע החברה את המכשיר בעיצוב קרמי שכולל גם טבעות זהב 18 קראט מסביב למצלמות. זה יימכר בכ-450 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים