ויזה העולמית משיקה בישראל את תחרות הסטארט-אפים Everywhere

התחרות פתוחה לחברות הזנק בישראל ובאירופה המעוניינות להגיש רעיונות המתמקדים בשיפור קהילות מקומיות וחוויות תחבורה, אשר משפרים את חייהם של אנשים בכל מקום ● הפרס - 50 אלף יורו

רוכשת את טינק. ויזה.

ויזה (Visa) מזמינה חברות סטארט-אפ מתחום הפינטק מ-19 מדינות אירופיות, ובכללן ישראל, להגיש הצעות לתחרות Everywhere, אשר נערכת בפעם הראשונה באירופה.

למתחרים תהיה הזדמנות לזכות בפרס בסכום של עד 50 אלף יורו, אשר יתמכו בתכנית פיתוח עם ויזה או עם מוסדות הפיננסיים שעובדים עם החברה. מועמדים מוצלחים יקבלו גישה ל-APIs של ויזה באמצעות פלטפורמת הפיתוח שלה, וכן למנהלים בכירים ואנשי טכנולוגיה שינחו אותם ויסייעו להם להמשיך ולפתח את רעיונותיהם.

יוזמת Everywhere, שהושקה לראשונה בארצות הברית בשנת 2015, נועדה לעודד חדשנות בתעשיית התשלומים אשר עוברת מפלסטיק לדיגיטל; כמעט 1,000 חברות סטארט-אפ שהשתתפו בתוכנית גייסו לאחר ההשתתפות מימון בסכום כולל של 1.7 מיליארד דולר. בנוסף לתחרות הישראלית והאירופית, ויזה תמשיך בפעילות Everywhere בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית ואסיה.

לתרום לשיפור חיי היומיום

באתר האינטרנט של יוזמת Everywhere, מועמדים מוזמנים להגיש הצעות לפתרונות עסקיים אשר עונים על אחד או כל האתגרים הבאים:
אתגר הקהילה המקומית: כיצד טכנולוגיות תשלומים דיגיטליים יכולות לסייע בפיתוח מוצרים שמחברים בין אנשים ומשפרים קהילות מקומיות?
אתגר תחבורה בין-עירונית: כיצד טכנולוגיות מובייל ומכשירים מחוברים ישנו את חוויית התחבורה הבין-עירונית?
אתגר הנסיעות לחו"ל: כיצד מוצרים ושירותים חדשים, אשר מבוססים על ה-IsAP של ויזה, יכולים לשפר את חוויית הנסיעה לחו"ל?

ביל גאידה, סגן נשיא בכיר, חדשנות ושותפויות אסטרטגיות בוויזה, אמר כי "החוויה הצרכנית היא בליבה של תעשיית התשלומים – ענף שצובר תאוצה ומתפתח בקצב מהיר הודות לעידודן של טכנולוגיות חדשות".

"באמצעות תחרות כמו Everywhere, אנו מעודדים חדשנות טכנולוגית, שמקדמת שימוש ונוחות נרחבים יותר בקרב צרכנים".

"אנו מקווים שבאמצעות ההתמקדות בקהילות מקומיות ובחוויית התחבורה, נוכל לתרום לשיפור חיי היומיום של אנשים בכל מקום שבו הם נמצאים".

ניתן להגיש מועמדות החל מה-10 באפריל ועד ה-17 במאי 2017. העולים לגמר יתמודדו על הפרס בתחרות שתיערך בפני פאנל שופטים במהלך אירוע Money 20/20 שיתקיים בקופנהגן ב-26-28 ביוני 2017.

לחצו כאן למידע נוסף אודות התחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים