הושלמה עסקת אלקטרה צריכה-גולן טלקום

לדברי זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, "השלמת העסקה תהווה זרוע פעילות משמעותית וסינרגטית לפעילותה של אלקטרה בתחומי הקמעונאות ומותגי הסלולר"

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. צילום: יוני רייף

אלקטרה מוצרי צריכה הודיעה אתמול (ד') לבורסה בתל אביב, כי הושלמו התנאים לרכישת השליטה בגולן טלקום, בהתאם לעסקה שנחתמה בתחילת ינואר השנה.

בהודעתה נאמר, כי כעת, "בסיום בדיקת הנאותות וקבלת כל האישורים הרגולטוריים – הושלמה העסקה והשליטה בגולן עברה לידי אלקטרה מוצרי צריכה". שווי העסקה מוערך בכ-350 מיליון ש"ח.

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, מסר כי "אנו שמחים להודיע על השלמת העסקה לרכישת גולן טלקום, שתהווה זרוע פעילות משמעותית וסינרגטית לפעילותה של אלקטרה מוצרי צריכה בתחומי הקמעונאות ומותגי הסלולר".

לדבריו, "הרכישה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה, להיות בכל המקומות שבהם נמצא הצרכן ולספק לו את המגוון הרחב ביותר של מוצרים ושירותים, שיענו על צרכיו המשתנים. אנו נפעל לשמור על האסטרטגיה והמיתוג של גולן טלקום כחברה אטרקטיבית, שמספקת ללקוחותיה את התמורה הטובה ביותר למחיר".

לסיכום אמר קלימי כי "אנו מברכים את עובדי גולן, מקבלים את פניהם בברכה ושמחים על הצטרפותם לקבוצת אלקטרה. אין לנו כל ספק, כי בכוחות משותפים נוכל להחזיר את גולן טלקום לפסי צמיחה ונרחיב את תחומי פעילותה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים